Case study-Formula Πυροσβεστήρες ΑΕ

Η φιλοσοφία της εταιρείας συνοψίζεται σε μία φράση: “Ingenious Ideas for Fire Safety”.

Η FORMULA είναι κατασκευαστική εταιρεία με αποκλειστική δραστηριότητα την Πυροπροστασία και παράλληλα Πιστοποιημένο Κέντρο Επανελέγχου Χαμηλής & Υψηλής Πίεσης. Σήμερα συγκαταλέγεται ανάμεσα στις λίγες εταιρείες που διαθέτουν την απαιτούμενη εμπειρία και γνώση στην Πυροπροστασία.

Η συνεχής εκπαίδευση των στελεχών και τεχνικών της, αλλά και η πολύ στενή σχέση της με διεθνείς κατασκευαστικούς Οίκους Πυροσβεστικού Εξοπλισμού, εξασφαλίζει την παροχή υπηρεσιών και εξοπλισμού τελευταίας τεχνολογίας και υψηλής ποιότητας. 

Με την πολυετή εμπειρία και τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από το 1971 μέχρι σήμερα, η εταιρεία έδωσε όλο της το βάρος σε συγκεκριμένους τομείς:

  • Παροχή Υπηρεσιών Συντήρησης κάθε είδους πυροσβεστικού εξοπλισμού
  • Σχεδιασμός, Προμήθεια & Εγκατάσταση Μονίμων Συστημάτων Πυρόσβεσης
  • Έρευνα & Ανάπτυξη νέων συστημάτων πυρόσβεσης 
  • Υπηρεσίες Μηχανικού για παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών
Οι ανάγκες
Η λύση
Τα οφέλη
  • Κατάργηση του παλιού δύσχρηστου και πολύπλοκου προγράμματος και μετάβαση σε ένα πιο εξελιγμένο και εύχρηστο σύστημα
  • Αναλυτική παρακολούθηση των πωλήσεων και σύγκριση με παλιότερες περιόδους
  • Υπενθυμίσεις για την αναγόμωση των πυροσβεστήρων των πελατών
  • Παρακολούθηση πολλαπλών έργων ανά πελάτη
  • Εύκολη μετατροπή των παραγγελιών των πελατών σε προτιμολόγια 
  • Αυτόματη αποστολή παραγγελίας στους προμηθευτές ηλεκτρονικά
  • Ηλεκτρονική τιμολόγηση
  • Προβολή των καθημερινών εργασιών όλων των εξωτερικών συνεργείων στο ημερολόγιο με ταυτόχρονη ενημέρωση και των 10 θέσεων εργασίας. Το πρόγραμμα ημέρας πρέπει να εκτυπώνεται και τα συνεργεία να το παίρνουν μαζί τους.
  • PRISMA Win Παρακολούθηση Συσκευών (10 θέσεις εργασίας):

    Η εξειδικευμένη εφαρμογή παρακολουθεί διεξοδικά την εμπορία, το service και την αναγόμωση των ειδών πυρόσβεσης με πλήρες ιστορικό, ενώ καλύπτει απόλυτα την ανάγκη της διαχείρισης κενών φιαλών και περιεχομένου. Το ολοκληρωμένο αυτό σύστημα διαχειρίζεται και παρακολουθεί όλο το εμπορικό κύκλωμα (πελάτες, προμηθευτές, αποθήκη, αγορές, πωλήσεις, εισπράξεις, πληρωμές, παραγγελίες, αξιόγραφα κ.ά.), προσφέρει απόλυτο έλεγχο και οργάνωση και συμβάλλει καταλυτικά στην ανάπτυξη της επιχείρησης H εξειδικευμένη διαχείριση της εγγυοδοσίας προσφέρει αυτόματο υπολογισμό κενών φιαλών και περιεχόμενου για κάθε είδος με σκοπό τον αυτόματο υπολογισμό του στα παραστατικά αγορών και πωλήσεων.

  • Απλοποίηση όλων των διαδικασιών μέσα από την ευκολία χειρισμού και εξοικονόμηση χρόνου στις καθημερινές λειτουργίες
  • Ακριβής εικόνα για τις πωλήσεις και τη συνολική εικόνα της επιχείρησης
  • Διατήρηση και αύξηση του πελατολογίου μέσα από τη δημιουργία σχέσεων συνέπειας και εμπιστοσύνης
  • Αυτοματοποίηση στην έκδοση παραστατικών / παραγγελιών και στην αποστολή τους σε πελάτες / προμηθευτές
  • Εύκολος συντονισμός & παρακολούθηση των καθημερινών εργασιών κάθε συνεργείου
  • Συνολικός τεχνολογικός εκσυγχρονισμός της επιχείρησης

Συνεργάτης που υλοποίησε

Mega Support
Νίκαια

H Mega Support είναι μία ομάδα νέων ανθρώπων με μακρόχρονη πορεία στον χώρο της πληροφορικής και ξεχωρίζει για τη συνεχή έρευνα και την παροχή καινοτόμων τεχνολογιών αιχμής. Με τις λύσεις software και hardware που παρέχουμε ως εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της Megasoft, καλύπτουμε τις μηχανογραφικές ανάγκες των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας.

www.msupport.gr

Gallery

Μάθετε τι μπορούν να κάνουν οι εφαρμογές PRISMA Win για τη δική σας επιχείρηση

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι