Case studies

Case study - To καλοψημένο

Συνεργάτης που υλοποίησε: Mega Support    

"Με τις εφαρμογές PRISMA Win μειώσαμε ακόμα περισσότερο τον χρόνο εξυπηρέτησης των πελατών μας τόσο εντός του καταστήματος όσο και στο delivery, που ήταν και η βασική μας απαίτηση από το πρόγραμμα που θα επιλέγαμε. Η επιλογή μας τελικά μας δικαίωσε, αφού η παραγγελιοληψία τώρα γίνεται γρήγορα και από τους σερβιτόρους, αλλά και από το τηλέφωνο! Αποκτήσαμε έλεγχο όλων των λειτουργιών του καταστήματος, οργανώσαμε τις διαδικασίες μας και το προσωπικό μας και όλα λειτουργούν ρολόι"
- Ευθυμίου Γιάννης

 

 

kalopsimeno1

Η επιχείρηση

Το «Kαλοψημένο» είναι αποτέλεσμα του πάθους και του οράματος τριών έμπειρων και καταξιωμένων επιχειρηματιών στον κλάδο της γρήγορης εστίασης. Με γνώση, μεράκι και συνέπεια δημιούργησαν ένα καινοτόμο concept σύγχρονου ψητοπωλείου που προσφέρει τις παραδοσιακές γεύσεις με έναν μοντέρνο και πρωτοποριακό τρόπο. Απόλυτα προσαρμοσμένο στον σύγχρονο τρόπο ζωής, με έμφαση στην κορυφαία ποιότητα των υλικών και τη μοναδική γεύση, το καλοψημένο προσφέρει μια χαλαρωτική, ευχάριστη και μοντέρνα ατμόσφαιρα που σε συνδυασμό με τα κεφάτα χρώματα και το πάντοτε φιλικό προσωπικό, καθιστούν την επίσκεψη στο κατάστημα μια ολοκληρωμένη εμπειρία γρήγορου και ποιοτικού φαγητού. Στον άνετο και μεγάλο χώρο του "Καλοψημένου" στο κέντρο των Εξαρχείων, μπορεί κανείς να απολαύσει ποιοτικό και φυσικά...καλοψημένο φαγητό, είτε σε ένα από τα πολλά τραπέζια που διαθέτει με άψογη εξυπηρέτηση και ταχύτητα. Εναλλακτικά, μπορεί να απολαύσει το γεύμα του στο σπίτι του με την υπηρεσία delivery που προσφέρει, είτε σε πακέτο to go…


Οι ανάγκες

Η συνταγή "πέτυχε" και οι πελάτες τους οποίους καλείται να εξυπηρετήσει καθημερινά είναι πάρα πολλοί, με αποτέλεσμα να γίνεται επιτακτική η ανάγκη ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου και οργάνωσης του καταστήματος, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το κατάστημα λειτουργεί σχεδόν όλο το 24ωρο και απασχολεί τουλάχιστον 30 υπαλλήλους που εργάζονται στο service, στη διανομή, στην κουζίνα ή στην τηλεφωνική παραγγελιοληψία. Η ομαλή διαχείριση και ο συντονισμός όλων των βαρδιών ήταν ένα στοίχημα που η επιχείρηση κλήθηκε να κερδίσει επιλέγοντας το κατάλληλο εργαλείο οργάνωσης. Οι 3 επιχειρηματίες εμπιστεύτηκαν τις εξειδικευμένες λύσεις PRISMA Win της Megasoft για την εστίαση προκειμένου να οργανώσουν το σύνολο των λειτουργιών τους και να τελειοποιήσουν την εμπειρία που προσφέρουν στους πελάτες τους.


Η λύση

Στην επιχείρηση έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή PRISMAWin Restaurant-café σε 5 σταθμούς εργασίας με οθόνες αφής (POS), που σε συνδυα

kalopsimeno2

σμό με το σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο απλοποιεί και επιταχύνει τη λήψη των τηλεφωνικών παραγγελιών και επιτρέπει την πλήρη παρακολούθηση της διαθεσιμότητας των ειδών, των αναλώσεων, των συνταγών, των παραλαβών και της αίθουσας.

Επιπλέον, η λύση περιλαμβάνει 3 pda με λειτουργικό Android στα οποία έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή PRISMA Win Mobile για την ασύρματη παραγγελιοληψία και "λύνει τα χέρια" στους σερβιτόρους δίνοντάς τους όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για την άψογη και γρήγορη λήψη των παραγγελιών από τα τραπέζια (εντός του καταστήματος, αλλά και εκτός) και την αποστολή τους στους εκτυπωτές της κουζίνας, ώστε να ξεκινήσει άμεσα η προετοιμασία των πιάτων. 

Προκειμένου, οι επιχειρηματίες να οργανώσουν σωστά το πολυάριθμο προσωπικό τους και να διασφαλίσουν την ορθή καταβολή των ημερομισθίων, δημιουργήθηκε η ανάγκη να έχουν σαφή εικόνα της ώρας προσέλευσης και αποχώρησης σε κάθε βάρδια. Την ανάγκη αυτή κάλυψε η Διαχείριση Ωρομέτρησης Προσωπικού της Megasoft, η  οποία παρέχει άμεση πληροφόρηση για τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού. Το παρουσιολόγιο  δίνει σαφή εικόνα για κάθε εργαζόμενο σχετικά με το σύνολο των ωρών που έχει εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να του καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχει λάβει και το υπόλοιπο. Με τον τρόπο αυτόν, η διαδικασία της μισθοδοσίας του προσωπικού απλοποιείται σημαντικά, οι βάρδιες οργανώνονται σωστά και το ανθρώπινο δυναμικό γίνεται πιο παραγωγικό.


Τ
α οφέλη


-Ταχύτητα στην εξυπηρέτηση
-Απρόσκοπτη λειτουργία
-Εξάλειψη λαθών κατά την καταχώρηση παραγγελιών στις ώρες αιχμής
-Πλήρης καταγραφή και παρακολούθηση των παραγγελιών (εκτελεσμένων, ακυρωμένων κτλ.)
-Καλύτερη οργάνωση της κουζίνας και των αποθεμάτων
-Σωστός προγραμματισμός προσωπικού και αύξηση της παραγωγικότητας
-Στατιστικά τζίρου ανά βάρδια
-Ασφαλή συμπεράσματα μέσα από τα ακριβή και μετρήσιμα αποτελέσματα που δίνει η εφαρμογή και πιο σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις για τα επόμενα βήματα
-Ακόμα πιο ευχαριστημένοι πελάτες

Ο πελάτης

44052452 1946503192094965 6061041634613657600 n

                                                      

 Ο συνεργάτης

Mega Support
 

Στην καρδιά της Αθήνας, στο κέντρο των Εξαρχείων δεσπόζει ένα από τα μεγαλύτερα ψητοπωλεία της πρωτεύουσας που καθημερινά υποδέχεται δεκάδες παρέες και εξυπηρετεί εκατοντάδες παραγγελίες. Ακόμα και οι πιο απλές συνταγές γίνονται μοναδικές στο ''Καλο ψημένο', αφού τα τυλιχτά και τα καλαμάκια είναι χειροποίητα, από αγνά νωπά κρέατα και οι σαλάτες από ολόφρεσκα λαχανικά τηρώντας αυστηρά όλους τους υγειονομικούς κανόνες.

Περισσότερα...

 

H Mega Support είναι μία ομάδα νέων ανθρώπων με μακρόχρονη πορεία στον χώρο της πληροφορικής και ξεχωρίζει για τη συνεχή έρευνα και την παροχή καινοτόμων τεχνολογιών αιχμής. Με τις λύσεις software και hardware που παρέχουμε ως εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της Megasoft, καλύπτουμε τις μηχανογραφικές ανάγκες των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας..

Περισσότερα...