Case studies

Case study - Κωστόπουλος Κρέατα

Συνεργάτης που υλοποίησε: Digital World (argitis group of companies p.c.)

"Με το PRISMA Win Delivery καλύπτουμε πλήρως τις ανάγκες του νόμου 4492/2017, ενημερώνουμε αυτόματα τα ζυγιστικά μας για κάθε αλλαγή τιμών ή νέο είδος. Με το module Loyalty Card, ανταμείβουμε τους πιστούς μας πελάτες και τους προσφέρουμε ειδικές εκπτώσεις και δώρα."  - Νίκος Κωστόπουλος

Η Megasoft διαθέτει ολοκληρωμένη λύση για τα σύγχρονα κρεοπωλεία - delicatessen καλύπτοντας όλο το εμπορικό τους κύκλωμα και παρακολουθώντας λεπτομερώς τις χονδρικές και τις λιανικές πωλήσεις ενώ καλύπτει τις νέες τους υποχρεώσεις σχετικά με την αναγραφή στις αποδείξεις: του είδους του κρέατος, της χώρας καταγωγής ή εκτροφής, του βάρους των πωλούμενων ποσοτήτων, της αξίας και της τιμής μονάδας. Επιπλέον, υποστηρίζει την υποχρέωση έκδοσης μηνιαίας εκτύπωσης δελτίου αναφοράς «Ζ».


Οι ανάγκες

Το Κρεοπωλείο Κωστόπουλος, είναι ένα από τα πιο γνωστά και πιο παλιά – περισσότερο από μισό αιώνα – κρεοπωλεία της Πάτρας που εδώ και τρεις γενιές με προσήλωση στην ασφάλεια του κρέατος και με γνώμονα τα αυστηρότερα υγειονομικά στάνταρ, οδηγεί τις εξελίξεις στον χώρο της πώλησης και της διάθεσης κρεάτων και συνοδευτικών προϊόντων προς καταναλωτές και επαγγελματίες. Η εταιρεία Κωστόπουλος, που πάντα παρακολουθεί τις εξελίξεις και δρα σύμφωνα με τη συνεχή αναβάθμιση - του έτσι και αλλιώς - υψηλού επιπέδου εξυπηρέτησης του πελάτη, διέκρινε έγκαιρα την ανάγκη για εκσυγχρονισμό και υιοθέτηση νέων τεχνολογιών στην επιχείρηση για να στηρίξει τον σκοπό αυτό, αλλά και να καλύψει επιμέρους ανάγκες όπως:
-Τη συμμόρφωση στις νέεις υποχρεώσεις που έφερε ο Ν. 4492/2017 για επισήμανση καταγωγής - προέλευσης στο κρέας
-Την αυτόματη ενημέρωση των ζυγιστικών για νέα είδη και αλλαγές τιμών
-Την εγκαθίδρυση συστήματος επιβράβευσης πελατών και τη δημιουργία καρτών συλλογής πόντων για κάθε πελάτη (loyalty lard).
-Την εξαγωγή στατιστικών ανά περίοδο (π.χ. Πάσχα) για τα πωλούμενα είδη
-Την παρακολούθηση παραγγελιών και υπολοίπων πελατών
-Την οργάνωση και τον έλεγχο της επιχείρησης συνολικά, καθώς και τη σωστή παρακολούθηση εξόδων – δαπανών


H λύση

Στην εταιρία Κωστόπουλος Κρέατα, εγκαταστάθηκε:
-Η POS εφαρμογή PRISMA Win Delivery για τις λιανικές πωλήσεις του καταστήματος, καλύπτοντας, ταυτόχρονα, πλήρως τις απαιτήσεις του Ν.4492/2017 για αναγραφή της προέλευσης του κρέατος στις αποδείξεις λιανικής και για έκδοση μηνιαίας εκτύπωσης δελτίου αναφοράς Ζ.
-Η εφαρμογή PRISMA Win Εμπορική διαχείριση για την παρακολούθηση των χονδρικών πωλήσεων και τον συνολικό έλεγχο της επιχείρησης και της εμπορικής της δραστηριότητας (πελάτες χονδρικής, προμηθευτές, αποθήκη, στατιστικά κ.τ.λ.)
-Η εφαρμογή PRISMA Win Loyalty card για την εγκαθίδρυση ενός προγράμματος επιβράβευσης της πιστότητας των πελατών, μέσα από τη συλλογή και εξαργύρωση πόντων σε κάθε τους αγορά από το κατάστημα. Για τη συλλογή των πόντων εκτυπώθηκαν κάρτες επιβράβευσης με τυπωμένο QRCode που σε συνεργασία με τον 2D αναγνώστη barcode εξυπηρετούν τις ανάγκες για τη συλλογή πόντων του πελάτη.
- Δημιουργήθηκε αναφορά η οποία σε συνεργασία με το λογισμικό των ζυγών ενημερώνει αυτόματα τις αλλαγές τιμών, νέα είδη, ή και διαγραφή ειδών από τους ζυγούς. 
- Αυτόματη εκτύπωση των παραγγελιών από το ηλεκτρονικό κατάστημα, στον θερμικό εκτυπωτή, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.

Tο έργο υλοποιήθηκε απο την εταιρία Digital World (Argitis Group of Companies p.c.), εξουσιοδοτημένο και πιστοποιημένο συνεργάτη της Megasoft.


Τα οφέλη


-Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος με τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες
-Μείωση κόστους λειτουργίας
-Σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη με τη χρήση barcode και με πλήρη γνώση όλων όσων τον αφορούν με μόλις λίγα κλικ (υπόλοιπα, παραγγελίες, στατιστικά, κ.ά.)
-Σύννομη λειτουργία και πλήρης συμμόρφωση με τις διατάξεις του Ν. 4492/2017
-Εξάληψη λαθών κατά την καταχώρηση παραγγελιών
-Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων
-Καλύτερη επαφή με τον πελάτη λόγω της αναγνώρισης κλήσης
-Εξαγωγή λεπτομερών στοιχείων & στατιστικών πωλήσεων
-Ανταμοιβή των πιστών πελατών με τη συλλογή και εξαργύρωση πόντων
-Εξοικονόμηση χρόνου με την αυτόματη ενημέρωση των ζυγών

Ο πελάτης 

kostopoulos store

Το κρεοπωλείο Κωστόπουλος ιδρύθηκε το 1949 από τον παππού Νικόλαο Κωστόπουλο ή (Παληβό) και αργότερα πέρασε στα παιδιά του Χρήστο & Δημήτρη Κωστόπουλο. Το 1992 ανέλαβε ο γιός του Χρήστου Κωστόπουλου, Νίκος, ο οποίος με συνεχή παρακολούθηση σεμιναρίων και προσωπική εργασία, κατάφερε να οδηγήσει τις εξελίξεις στον χώρο της πώλησης και της διάθεσης κρεάτων και συνοδευτικών προϊόντων προς καταναλωτές και επαγγελματίες.

Περισσότερα...

                                                                                                   

Ο συνεργάτης

Digital World Logo

 

Η Digital World (argitis group of companies p.c.) είναι από τους παλαιότερους συνεργάτες της Megasoft Α.Ε. με πιστοποίηση στο μέγιστο βαθμό για τις εφαρμογές PRISMA Win. Έχοντας εμπειρία ετών αναλαμβάνει και υλοποιεί σύνθετα projects, ενισχύει τις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες στη βελτίωση της παραγωγικότητας και τους βοηθά να γίνουν ανταγωνιστικοί. Οι λύσεις που προτείνει είναι σχεδιασμένες στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Περισσότερα...