fbpx

Case study-Ζάχος Βιβλιοπωλείο

Tο βιβλιοπωλείο Ζάχος από το 1960 αποτελεί σημείο αναφοράς για την πόλη της Καρδίτσας. Πρόκειται για μια οικογενειακή επιχείρηση που προσφέρει πολύ μεγάλη ποικιλία σε είδη γραφείου και χαρτικά, αλλά και μια ευρεία γκάμα λογοτεχνικών, σχολικών, εξωσχολικών, ξενόγλωσσων, βοηθημάτων και επιστημονικών βιβλίων. Επιπλέον, διακινεί νέες, αλλά και παλαιότερες τοπικές εκδόσεις συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά στην ανάδειξη της τοπικής βιβλιογραφίας.

Ο δύο επιπέδων άνετος χώρος του καταστήματος είναι διακοσμημένος με ξύλινα ράφια που φιλοξενούν πολύχρωμα βιβλία και αντικείμενα και προκαλούν μικρούς και μεγάλους λάτρεις των βιβλίων να τριγυρίσουν για να αναζητήσουν το επόμενό τους ανάγνωσμα. Η αγάπη, τόσο των ντόπιων όσο και των ξένων επισκεπτών για τον κόσμο των βιβλίων, οδήγησε τον υπεύθυνο της επιχείρησης το 2014 στην απόφαση για ενοποίηση του υπάρχοντος χώρου με το παράπλευρο κτίριο προσφέροντας περισσότερες ανέσεις και επιλογές στο κοινό. Τέλος, μέσω του online καταστήματος που διαθέτει από το 2002 όλα τα είδη και τα βιβλία του βιβλιοπωλείου Ζάχος μπορούν να ταξιδέψουν και να αποσταλούν σε όλη την Ελλάδα. 

Οι ανάγκες
Η λύση
Τα οφέλη
  • Σωστός συντονισμός των τμημάτων για ακόμα καλύτερη επικοινωνία μεταξύ τους
  • Ανάγκη για αυτοματοποίηση της αναζήτησης των βιβλίων με οποιοδήποτε στοιχείο τους όπως τίτλος, συγγραφέας, εκδόσεις, ISBN κ.ά.
  • Οργάνωση των καθημερινών εργασιών ώστε να αξιοποιείται ο χρόνος με τον καλύτερο τρόπο
  • Πολύ μεγάλος αριθμός ειδών με πολλαπλούς κωδικούς και ανάγκη για γρήγορη ενημέρωση για τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και τη διαθεσιμότητά τους 
  • Αυτοματοποίηση και ασφάλεια στη διαδικασία της απογραφής
  • Παρακολούθηση των καθημερινών υποχρεώσεων της επιχείρησης
  • Επιτάχυνση στην εξυπηρέτηση του πελάτη στο ταμείο
  • Διαχείριση των online πωλήσεων που γίνονται από το e-shop
  • PRISMA Win Bookstore Management (3 θέσεις εργασίας) για την εξειδικευμένη παρακολούθηση όλου του εμπορικού κυκλώματος του βιβλιοχαρτοπωλείου (πελάτες, προμηθευτές, βιβλία, αγορές, πωλήσεις κ.ά.).
  • PRISMA Win Retail (5 θέσεις εργασίας) για την αποτελεσματική διαχείριση των λιανικών πωλήσεων με γρήγορη έκδοση αποδείξεων και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση μεγάλου όγκου πελατών στο ταμείο.
  • PRISMA Win Live Viewer (Παραγγελίες – Εισπράξεις – Απογραφές)  που κάλυψε την ανάγκη για απογραφή από τα ράφια και την αποθήκη.
  • PRISMA Win Web Services E-commerce για σύνδεση και αμφίδρομη επικοινωνία μεταξύ της εμπορικής διαχείρισης και του e-shop για τα είδη (τις τιμές και τις εικόνες τους), τις παραγγελίες, τους νέους πελάτες κτλ.
  • Οργάνωση και συντονισμός στην εκτέλεση των καθημερινών εργασιών
  • Ταχύτητα στη διεκπεραίωση των παραγγελιών
  • Πλούσιες αναφορές για τις πωλήσεις και τα best selling είδη
  • Πλούσια πληροφόρηση για κάθε χαρακτηριστικό του βιβλίου
  • Εύκολη και γρήγορη καταχώρηση των βιβλίων στο μηχανογραφικό σύστημα με τα πλήρη στοιχεία τους  
  • Δυνατότητα αναζήτησης και αυτόματης καταχώρησης βιβλίου από τη βάση της ΒΙΒΛΙΟΝΕΤ.
  • Γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση των πελατών με ακρίβεια στις συναλλαγές και χωρίς λάθη που μπορεί να κοστίσουν
  • Αυτοματοποίηση στη διαδικασία έκδοσης των αποδείξεων/τιμολογίων
  • Πλήρης έλεγχος του ταμείου κάθε στιγμή
  • Έγκαιρη και τεκμηριωμένη πληροφορία για την πορεία της επιχείρησης σε κάθε τομέα
  • Πελάτες που φεύγουν πάντα με χαμόγελο και σύντομα επιστρέφουν

Συνεργάτης που υλοποίησε

eΔημάκης –  Δημάκης Ευάγγελος
Καρδίτσα

Μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία με πολυετή εμπειρία στον αυτοματισμό γραφείου και ειδικότερα στα φωτοτυπικά μηχανήματα, στους εκτυπωτές, στις εμπορικές εφαρμογές και φυσικά στην υποστήριξη. Με τις λύσεις που διαθέτει ως εξουσιοδοτημένος αντιπρόσωπος της Megasoft, με τις εφαρμογές PRISMA Win, καλύπτει συνολικά τις μηχανογραφικές ανάγκες κάθε επιχείρησης.

WWW.EDIMAKIS.GR

Gallery

Μάθετε τι μπορούν να κάνουν οι εφαρμογές PRISMA Win για τη δική σας επιχείρηση

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι