Διαβάστε επίσης

icons8 Add Shopping Cart Filled 50Σύνδεση των εμπορικών εφαρμογών PRISMA Win με οποιαδήποτε πλατφόρμα e-shop για άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με την εμπορική σας εφαρμογή
περισσότερα...

icons8 Information Filled 50Αντλήστε πλούσια πληροφόρηση για τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης, από όπου κι αν βρίσκεστε, από οποιαδήποτε συσκευή, έχοντας απλά σύνδεση στο Internet
περισσότερα...

icons8 Good Quality Filled 5025 χρόνια στην αγορά της πληροφορικής, 25 χρόνια παραγωγής ολοκληρωμένων εφαρμογών που δίνουν λύσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις
περισσότερα...

icons8 Available Updates 50Αναβαθμίσεις εφαρμογών: διατηρήστε τις εφαρμογές σας ενημερωμένες και ανακαλύψτε όλες τις νέες δυνατότητες και διαχειρίσεις που έχουν προστεθεί
περισσότερα...

H Tshoes επιλέγει PRISMA Win

“Η χρήση του PRISMA Win χρώμα-μέγεθος στην εταιρεία μας έφερε μεγάλη ευκολία στην τήρηση και ενημέρωση της αποθήκης μας και παράλληλα στην ταυτόχρονη διαχείριση του e-shop μας, με άμεση ενημέρωση των online παραγγελιών υποδημάτων”.

Tshoes – Τζουγανάτος Ευάγγελος

 Η εταιρεία: IL MONDO  - Tshoes.gr 

Η εταιρία IL MONDO λειτούργησε για πρώτη φορά το 1919 στην Πάτρα, ως βιοτεχνία γυναικείων και ανδρικών υποδημάτων. Το 2004 η εταιρία εγκαινίασε στην Πάτρα 2 καταστήματα λιανικής.  Η IL MONDO είναι μια οικογενειακή τοπική επιχείρηση με στόχο τη σωστή πηγή πληροφοριών στον κλάδο του παπουτσιού και τη διάθεση σωστών υποδημάτων για όλες τις κατηγορίες χρήσης. Κύριοι προμηθευτές της εταιρείας είναι οι εγχώριοι παραγωγοί, έτσι ώστε να παρέχει στους πελάτες της την καλύτερη ποιότητα. Παράλληλα, η εταιρεία προκειμένου να εξασφαλίσει για τους πελάτες της ένα  ευρύ φάσμα επιλογών σε στυλ, ποιότητα και τιμές και να καλύψει κάθε ανάγκη τους, εισάγει προϊόντα από εταιρίες παγκοσμίου φήμης και άριστης ποιότητας όπως NIKE, ADIDAS, REEBOK κ.ά. Στα καταστήματα IL MONDO οι πελάτες θα βρουν μια ομάδα συμβούλων, έτοιμη να τους εξυπηρετήσει και να τους παρέχει συμβουλές σχετικά με το ύφος και το σχήμα των παπουτσιών τους, για να κάνουν την καταλληλότερη επιλογή υποδημάτων για κάθε περίσταση. Η εταιρεία πρόσφατα μεταφέρθηκε σε νέες σύγχρονες ιδιωτικές εγκαταστάσεις χονδρικής πώλησης 5500τ.μ., πρατήριο λιανικής πώλησης 1000τ.μ. στην Οβρυά Πατρών και υποκατάστημα 500 τ.μ. στην Ιεροθέου 87.

 

Οι απαιτήσεις

Η εταιρεία Il Mondo επιθυμούσε να δημιουργήσει ένα δυναμικό e-shop που θα της επέτρεπε να διαθέτει τα προϊόντα της πέρα από χρονικούς και γεωγραφικούς περιορισμούς, με σκοπό να διευρύνει το πελατολόγιό της και να αυξήσει την κερδοφορία της. Η εταιρεία Contech IT solutions σχεδίασε και κατασκεύασε ένα σύγχρονο e-shop με ειδικές προδιαγραφές για να καλύψει τις ιδιαίτερες απαιτήσεις μιας επιχείρησης υποδημάτων.  Από το e-shop πραγματοποιούνται πωλήσεις 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα από την Πάτρα προς όλη την Ελλάδα και την Κύπρο. Η εταιρεία χρειαζόταν ένα πληροφοριακό σύστημα που θα της επέτρεπε να δέχεται παραγγελίες από τους επισκέπτες του e-shop, ενώ αυτόματα, αμφίδρομα και σε πραγματικό χρόνο όλες οι πληροφορίες για τα είδη της αποθήκης, τους πελάτες, τους τιμοκαταλόγους, τις παραγγελίες και τις πωλήσεις να μεταφέρονται στην εμπορική της διαχείριση.


Ειδικότερα, η εταιρεία ήθελε:

  • να παρακολουθεί και να διεκπεραιώνει εύκολα και με ταχύτητα τις παραγγελίες που καταχωρούνται στο e-shop
  • να καταχωρούνται αυτόματα στην εμπορική διαχείριση όλα τα στοιχεία των πελατών που καταχωρούν παραγγελίες στο e-shop
  • να παρακολουθεί, να ελέγχει και να διαχειρίζεται τα αποθέματα ανά χρώμα μέγεθος και ιδιαίτερο χαρακτηριστικό (προέλευση, σύνθεση, σαιζόν, τύπος)
  • να εμφανίζονται τα προϊόντα στο e-shop ανά χρώμα, με παράλληλη  εμφάνιση των  εναλλακτικών χρωμάτων και των διαθέσιμων μεγεθών
  • να υπάρχουν φίλτρα αναζήτησης που να αφορούν το χρώμα, το μέγεθος και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων, ώστε να  περιορίζονται τα προϊόντα εμφάνισης
  • να προσαρμόζεται η τιμή του προϊόντος ανάλογα με τις επιλογές που κάνει ο πελάτης σε μέγεθος, χρώμα ή ιδιαίτερο χαρακτηριστικό
  • να εμφανίζονται πολλαπλές φωτογραφίες ανά προϊόν
  • να μην επιτρέπεται η παραγγελία σε προϊόν μη διαθέσιμο

 

Ο συνεργάτης

Η Contech IT Solutions διαθέτει πολυετή πείρα και υψηλή τεχνογνωσία στην ανάπτυξη εξειδικευμένων custom διαδικτυακών εφαρμογών , στην εγκατάσταση και παραμετροποίηση των εφαρμογών PRISMA Win. Στόχος της είναι η παροχή έξυπνων, με αξία και αποδοτικότητα στη χρήση από τον αγοραστή λύσεων. Για την επίτευξη του στόχου αυτού μελετά και αναλύει τις ανάγκες και το επιχειρησιακό περιβάλλον των πελατών της και κατόπιν σχεδιάζει και προτείνει λύσεις που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις τους, σε συνδυασμό με τις τάσεις της σύγχρονης και συνεχώς μεταβαλλόμενης ελληνικής αγοράς.

 

H Λύση

Στην εταιρεία Il Mondo εγκαταστάθηκε η εξειδικευμένη εμπορική εφαρμογή PRISMA Win Χρώμα Μέγεθος της Megasoft σε συνδυασμό με ένα δυναμικό, γρήγορο, εύχρηστο, πλήρως λειτουργικό και κατασκευασμένο σε μία από τις πιο σύγχρονες πλατφόρμες e-shop. Μέσα από τη λύση αυτή, οι πωλήσεις της εταιρείας αυξήθηκαν εντυπωσιακά, ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών της ανέβηκε, αφού εξυπηρετούνται ταχύτερα και χωρίς λάθη και ο επιχειρησιακός προγραμματισμός έγινε πιο ακριβής και έγκαιρος! Η εμπορική διαχείριση και το e-shop γεφυρωθήκαν με το E - Commerce Data Sync και επέτρεψαν την online μεταφορά των παραγγελιών που καταχωρούνται στο e-shop προς την εμπορική εφαρμογή PRISMA Win με όλα τα απαιτούμενα στοιχεία πελατών και παραγγελίας! Παράλληλα, το e-shop ενημερώνεται αυτόματα με όλα τα είδη που υπάρχουν στο πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης καθώς επίσης και για:

  • νέα είδη ή αλλαγή σε ήδη υπάρχοντα
  • αλλαγές στις τιμές και στη διαθεσιμότητα των ειδών
  • νέες εικόνες  προϊόντων ή αλλαγή σε ήδη υπάρχουσες

Όλες οι απαιτήσεις της εταιρίας καλύφθηκαν από την εξειδικευμένη λύση και πρόσφεραν μεγάλη ευκολία και αύξηση της κερδοφορία από τις online πωλήσεις.

 

Tα οφέλη

  • Καλύτερη διαχείριση αποθεμάτων & ευκολία στον προγραμματισμό
  • Προϊόν πάντα διαθέσιμο προς πώληση
  • Μείωση του λειτουργικού κόστους και επομένως δυνατότητα για άκρως ανταγωνιστικές τιμές
  • Διεύρυνση της πελατειακής βάσης με επέκταση των γεωγραφικών ορίων των συναλλαγών
  • Άμεση επαφή με τον πελάτη και συλλογή στοιχείων για τις προτιμήσεις του βάσει των αγορών του. Παροχή προϊόντων που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις αυτές και αναπροσαρμογή της εμπορικής πολιτικής όπου χρειάζεται
  • Γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών με ταυτόχρονη αύξηση της πιστότητάς τους