Διαβάστε επίσης

icons8 Add Shopping Cart Filled 50Σύνδεση των εμπορικών εφαρμογών PRISMA Win με οποιαδήποτε πλατφόρμα e-shop για άμεση και αμφίδρομη επικοινωνία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος με την εμπορική σας εφαρμογή
περισσότερα...

icons8 Information Filled 50Αντλήστε πλούσια πληροφόρηση για τα οικονομικά στοιχεία της επιχείρησης, από όπου κι αν βρίσκεστε, από οποιαδήποτε συσκευή, έχοντας απλά σύνδεση στο Internet
περισσότερα...

icons8 Good Quality Filled 5025 χρόνια στην αγορά της πληροφορικής, 25 χρόνια παραγωγής ολοκληρωμένων εφαρμογών που δίνουν λύσεις στις σύγχρονες επιχειρήσεις
περισσότερα...

icons8 Available Updates 50Αναβαθμίσεις εφαρμογών: διατηρήστε τις εφαρμογές σας ενημερωμένες και ανακαλύψτε όλες τις νέες δυνατότητες και διαχειρίσεις που έχουν προστεθεί
περισσότερα...

Νέο υποκατάστημα της Megasoft στη Θεσσαλονίκη

Με επιτυχία τέλεσε η Megasoft τα εγκαίνια του νέου της υποκαταστήματος στη Θεσσαλονίκη την Πέμπτη 20 Μαρτίου.
Η ραγδαία ανάπτυξη του δικτύου συνεργατών, η μεγάλη αύξηση πελατών και η ιδιαίτερα εντυπωσιακή πορεία της Megasoft στον χώρο της παραγωγής πρωτοποριακών εμπορικών και λογιστικών εφαρμογών, επισφραγίστηκαν με τη δημιουργία του νέου υποκαταστήματός της στη Θεσσαλονίκη. 

Το υποκατάστημα, το οποίο στεγάζεται στην οδό Νυμφαίου 87 στον Εύοσμο, βρίσκεται σε σημείο εύκολα προσβάσιμο και σκοπός του είναι η καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των συνεργατών της Megasoft στη Θεσσαλονίκη και την ευρύτερη περιοχή της Βορείου Ελλάδας.

Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν ο Διευθύνων σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής της Megasoft κ. Αθανάσιος Ντάκουλας, στελέχη της εταιρίας, ενώ την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους συνεργάτες από τη Θεσσαλονίκη και την υπόλοιπη βόρεια Ελλάδα, που εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την αναπτυξιακή αυτή κίνηση που θα υποστηρίξει και θα ενισχύσει όλο το δίκτυο συνεργατών της Θεσσαλονίκη και των γειτονικών πόλεων. Στο διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο που ακολούθησε συμμετείχε μεγάλος αριθμός συνεργατών που παρακολούθησε όλες τις νέες δυνατότητες των εφαρμογών PRISMA Win, κάλυψε απορίες, ενώ ενημερώθηκε για τρόπους αποτελεσματικής προσέγγισης τελικών πελατών μέσω του πωλησιακού σεμιναρίου που πραγματοποιήθηκε και τις 2 ημέρες.