Τα Νέα της Megasoft

Διαβάστε επίσης

icons8 data protection filled 50Πληθαίνουν τα κρούσματα επικίνδυνων ιών και στην Ελλάδα με το κακόβουλο λογισμικό να έχει εξελιχθεί και να ποικίλει από εκείνο που μπορεί να μπλοκάρει την έναρξη του υπολογιστή μέχρι και εκείνο που μπορεί να κρυπτογραφήσει αρχεία ή να ζητήσει κάποιο χρηματικό ποσό για να επιτρέψει στον χρήστη την πρόσβαση στα αρχεία του.
περισσότερα...

icons8 mobile order filled 50Συνδέστε την εμπορική σας εφαρμογή PRISMA Win με το e-shop σας για άμεση και αμφίδρομη ενημέρωση των παραγγελιών, των τιμοκαταλόγων, της διαθεσιμότητας των ειδών, των πελατών κ.ά.
περισσότερα...

icons8 innovation filled 50To Business Intelligence του αύριο, στην επιχείρησή σας σήμερα! Ένα ευφυές σύστημα υποστήριξης επιχειρηματικού σχεδιασμού που θα αποτελέσει καθοριστικό εργαλείο για την πορεία κάθε σύγχρονης επιχείρησης!
περισσότερα...

icons8 rack of lamb filled 50 2Απόλυτα προσαρμοσμένες στο Ν.4492/2017 και στις νέες υποχρεώσεις των κρεοπωλείων οι εφαρμογές PRISMA Win για υποχρεωτική η επισήμανση προέλευσης στο κρέας 
περισσότερα...

icons8 downloading updates filled 50Αναβαθμίσεις εφαρμογών: διατηρήστε τις εφαρμογές σας ενημερωμένες και ανακαλύψτε όλες τις νέες δυνατότητες και διαχειρίσεις που έχουν προστεθεί
περισσότερα...

Νέα εφαρμογή: PRISMA Win Call Center

Νέα εφαρμογή εστίασης PRISMA Win Call Center: Το κέντρο διαχείρισης της τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας όλων των καταστημάτων σας!

Για τις επιχειρήσεις εστίασης που εκτελούν διανομές, διαθέτουν περισσότερα απο ένα καταστήματα, αλλά δέχονται τις κλήσεις σε ένα κεντρικό σημείο, η Megasoft δημιούργησε την εφαρμογή PRISMA Win Call Center.

Τώρα, μπορείτε να διαχειριστείτε τις εισερχόμενες κλήσεις και τις παραγγελίες για delivery στο τηλεφωνικό σας κέντρο και να τις προωθήσετε αυτόματα στα αντίστοιχα καταστήματα εξυπηρέτησης με τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο.
Η εφαρμογή διαχειρίζεται τις κλήσεις που λαμβάνει το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης και τις αποστέλλει βάσει των στοιχείων διεύθυνσης του πελάτη αυτόματα σε οποιοδήποτε κατάστημα της επιχείρησης βρίσκεται στη γεωγραφική ζώνη του πελάτη ή μπορεί να εξυπηρετήσει την παραγγελία του εκείνη τη στιγμή.
Στη συνέχεια οι παραγγελίες προωθούνται αυτόματα στα πόστα παρασκευής (εκτυπωτές κουζίνας/kitchen monitors) που έχουν οριστεί για κάθε υποκατάστημα, ενώ παράλληλα οι χειριστές του Call Center ενημερώνονται συνεχώς για την κατάσταση της παραγγελίας (έχει αποσταλεί, σε εξέλιξη, έχει κλείσει) με τις ειδικές σημάνσεις που εμφανίζονται στη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων.
Η online επικοινωνία της εφαρμογής Call Center με τα υποκαταστήματα επιτυγχάνεται μέσω μίας απλής σύνδεσης internet και η διαχείριση των κλήσεων γίνεται ταχύτατα και άψογα!

call center