Η Megasoft επαληθεύοντας για μία ακόμα φορά την πελατοκεντρική της φιλοσοφία πραγματοποίησε τη διαδικασία Customer Satisfaction Survey για να διαπιστώσει κατά πόσο οι πελάτες της είναι ικανοποιημένοι από τα προϊόντα PRISMA Win® και τις υπηρεσίες της.
Την έρευνα πραγματοποίησε η εταιρεία TNS PROGNOSTICS οποία κατέχει ηγετική θέση στην έρευνα ικανοποίησης πελατών παγκοσμίως. Στην έρευνα συμμετείχαν πελάτες και χειριστές των εφαρμογών PRISMA Win από όλη την Ελλάδα. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι το 80% των συμμετεχόντων δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένοι από τις εφαρμογές και τις υπηρεσίες της Megasoft, ενώ το 20% δήλωσε ικανοποιημένο.
Τα θετικά αποτελέσματα της διαδικασίας Customer Satisfaction Survey εκτός του ότι πιστοποίησαν τις άψογες υπηρεσίες και προϊόντα που προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια η Megasoft στους πελάτες της, έδωσαν και την ευκαιρία στην εταιρεία να αναβαθμίσει την συνεργασία της με την Microsoft από Microsoft Certified partner σε Gold Certified Partner.