fbpx

Τα Νέα της Megasoft

Άρθρο: Ο κλάδος της ομορφιάς και η πανδημία

"Το κάλλος παντός επιστολίου συστατικώτερον"

"Η ομορφιά είναι η καλύτερη συστατική επιστολή"

Αριστοτέλης 384-322 π.Χ.

Τα άνοιξε κλείσε της αγοράς και της κοινωνίας τους τελευταίους 12 μήνες δοκιμάζουν τη διάθεσή μας και τις αντοχές μας και θέτουν νέα δεδομένα στον τρόπο διαχείρισης της καθημερινότητας και γενικότερα του τρόπου ζωής μας.

Η υγειονομική κρίση και το lockdown, επηρέασαν σημαντικά την ψυχολογία μας.

Οι συνθήκες του εγκλεισμού, μας δημιούργησαν δυσάρεστα συναισθήματα. Κυρίως απώλειας. Απώλεια σε χρόνο, απώλεια σε στιγμές με τους αγαπημένους μας, απώλεια καθημερινών δραστηριοτήτων που μας έδιναν χαρά, μας αποφόρτιζαν, μας έκαναν να αποβάλουμε το στρες και το άγχος. Εν μέσω της πανδημίας, παραμελήσαμε τον εαυτό μας εμφανισιακά και σωματικά. Κάτι που ήταν αναμενόμενο και λογικό, αφού δεν είναι τόσο σημαντικό να είναι κάποιος περιποιημένος για να μετακινηθεί από το σαλόνι του στην κουζίνα ή για να βγάλει το σκυλάκι του μια κοντινή βόλτα μέχρι το πάρκο. 

Τι λένε οι έρευνες

Ωστόσο, σύμφωνα με έρευνες που είδαν το φως της δημοσιότητας, η ζήτηση για αισθητικές επεμβάσεις στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης ήταν στα ύψη, με το botox και το υαλουρονικό οξύ να παρουσιάζουν αύξηση κατά 92% μετά το τέλος του πρώτου κύματος και με τις επισκέψεις στα κομμωτήρια και τα ινστιτούτα αισθητικής να υπερδιπλασιάζονται.
Επιπλέον, σύμφωνα με τον Λουτς Κλάινσμιτ από τη Γερμανική Εταιρία Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής (DGÄPS) μπορεί ο κόσμος να μη βγαίνει, εξακολουθεί όμως να βλέπει το πρόσωπό του στο καθρέφτη και έτσι στο lockdown πολλοί αποφασίζουν να κάνουν κάτι για τις ατέλειές τους όπως τις «σακούλες» κάτω από τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα τους...
Παράλληλα, δεν είναι και λίγοι εκείνοι που είδαν το νούμερο στη ζυγαριά τους να έχει πάρει την ανηφόρα, όπως και εκείνοι που αναγκαστικά παραμέλησαν την εξωτερική τους εμφάνιση απέχοντας από θεραπείες αισθητικής και επεμβάσεις που συνήθιζαν να κάνουν. 

Η περιποίηση της εξωτερικής εμφάνισης κορυφαία προτεραιότητα γυναικών, αλλά και ανδρών

Τα κομμωτήρια, τα κέντρα περιποίησης άκρων και τα κέντρα αισθητικής είναι οι κλάδοι που ανοίγουν πρώτοι κάθε φορά μετά από ένα lockdown. Τα Σαλόνια ομορφιάς είναι επιχειρήσεις που εκ των πραγμάτων εφαρμόζουν αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων, γεγονός που τα καθιστά από τους ασφαλέστερους χώρους, ενώ τα ραντεβού είναι πάντα προσωποποιημένα προσφέροντας, έτσι, πλήρη έλεγχο.

Η γυναίκα του σήμερα φροντίζει περισσότερο τον εαυτό της, ενημερώνεται, αναζητά και δοκιμάζει νέες υπηρεσίες για να είναι όμορφη, λαμπερή, να νιώθει καλά και να έχει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεται για να ανταποκριθεί στον πολύπλευρο ρόλο της.
Η φροντίδα της εξωτερικής εμφάνισης σήμερα, δεν είναι μόνο ανάγκη των γυναικών αφού και ο σύγχρονος άντρας δείχνει έντονο ενδιαφέρον για τη φυσική του κατάσταση και τον καλλωπισμό του. Το ανδρικό grooming  έχει δυναμική παρουσία τα τελευταία χρόνια και δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλα brands διαθέτουν ολοκληρωμένες σειρές ανδρικής περιποίησης. Ο άνδρας, πλέον, αφιερώνει χρόνο για τον εαυτό του, προσέχει την επιδερμίδα του, φροντίζει το σώμα του και τα μαλλιά του, είναι δεκτικός στην ενημέρωση, στην εφαρμογή νέων προϊόντων και γενικότερα επιδιώκει καθετί που θα τον αναζωογονήσει και θα τον ανανεώσει.

Νέα πρότυπα, νέες τάσεις, ανάγκη για αναγνώριση, κοινωνικοποίηση, αλλαγή και αμέτρητοι ακόμα λόγοι συνέβαλλαν καθοριστικά στην άνοδο του κλάδου της ομορφιάς τα τελευταία χρόνια και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει την καλή του πορεία και μετά την πανδημία. 

Ώρα για κανοτομία και αλλαγές

Φυσικά, δε θα μείνει ανεπηρέαστος και σίγουρα θα υποστεί αρκετές μεταβολές στον τρόπο που οι επιχειρήσεις του κλάδου επικοινωνούν με τους πελάτες τους, στον τρόπο που τους προσεγγίζουν και τους εξυπηρετούν, ενώ αντίστοιχα αλλαγές θα υπάρξουν και στον τρόπο που οι πελάτες επιλέγουν να εξυπηρετούνται.

H πανδημία σίγουρα αποτέλεσε απειλή για την επιχειρηματικότητα. Ταυτόχρονα, όμως, είναι μια κορυφαία πρόκληση που απαιτεί έξυπνες, γρήγορες και αποτελεσματικές αντιδράσεις. Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να εστιάσουν στη δημιουργία κατάλληλων πρακτικών που θα υποστηρίξουν την ανάπτυξη και θα επιταχύνουν την καινοτομία για να ανταποκριθούν στις νέες ανάγκες των πελατών, έτσι όπως αυτές διαμορφώθηκαν στις νέες συνθήκες.

Αγκαλιάστε την τεχνολογία

Ο εκσυγχρονισμός και ο ψηφιακός μετασχηματισμός απέδειξαν πόσο σημαντικά είναι για την επίτευξη της εξωστρέφειας. Η μηχανογράφηση συμβάλλει αποτελεσματικά στην εξοικονόμηση του χρόνου κατά τη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών. Απαλλάσσει τον επιχειρηματία και το προσωπικό από χρονοβόρες διαδικασίες και γραφειοκρατία. Κάθε πληροφορία που αφορά τον πελάτη και το ιστορικό των συναλλαγών του καταχωρείται στο σύστημα μηχανογράφησης. Όλες οι διαδικασίες αυτοματοποιούνται και εκτελούνται εύκολα, απλά χωρίς κόπο και λάθη …που κοστίζουν! Το λογισμικό διαχείρισης της επιχείρησης υποστήριξε απόλυτα τις ανάγκες που προέκυψαν μέσα στην πανδημία όπως το click away, το online κλείσιμο των ραντεβού και η πλήρης καταγραφή όλων των στοιχείων των πελατών, που ήταν απαραίτητα στην περίπτωση ταυτοποίησης, ενώ προσφέρει μια σειρά απο σημαντικές καινοτομίες που εξασφαλίζουν στην επιχείρηση πολλά βήματα μπροστά από τον ανταγωνισμό της σε κάθε συνθήκη. Το πρόγραμμα εξελίσσεται και προσαρμόζεται σε κάθε μεταβολή και νέα απαίτηση που προκύπτει. Ο τρόπος που οι πελάτες επικοινωνούν με τις επιχειρήσεις και εξυπηρετούνται άλλαξε ραγδαία αυτόν τον τελευταίο χρόνο. Νέες διαδικασίες στην παραγγελία, στην αγορά και στην εξυπηρέτηση επιβλήθηκαν οι οποίες ήρθαν για να μείνουν. Οι πελάτες εξοικειώθηκαν με τη νέα τεχνολογία. Τώρα εξυπηρετούνται πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα, πιο εξατομικευμένα, ενώ σας λατρεύουν γιατί τους κάνετε να νιώθουν μοναδικοί!

Επενδύστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ένα από τα εργαλεία που αναδείχτηκε ιδιαίτερα αυτό το διάστημα είναι το εταιρικό site. To site ήταν πάντα απαραίτητο στοιχείο της επιχείρησης για την προβολή της στο διαδίκτυο, πόσο μάλλον τώρα που αποτέλεσε για πολλές το αποκλειστικό εργαλείο πώλησης των προϊόντων τους. Δώστε και εσείς την ευκαιρία στους πελάτες σας να σας βρουν εύκολα από την άνεση του σπιτιού τους, να μάθουν περισσότερα για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας. Πολλά κέντρα αισθητικής και κομμωτήρια συνέχισαν την επαφή με τους πελάτες τους την περίοδο της καραντίνας και τους κράτησαν συντροφιά με χρήσιμες συμβουλές, εύκολες πρακτικές περιποίησης στο σπίτι μέσω video, ενημέρωση για νέες τάσεις και συνταγές ομορφιάς με προϊόντα από απλά υλικά που σίγουρα εκτιμήθηκαν πολύ από τους προσωρινά “έγκλειστους” πελάτες τους. Ένα κανάλι στο YouTube, μία σελίδα στο Facebook και στο Instagram είναι μία προσιτή και must λύση για κάθε σαλόνι ομορφιάς. Το όφελος είναι ανεκτίμητο!

Ένα αισιόδοξο μήνυμα για το τέλος

Έχουμε ήδη κλείσει έναν ολόκληρο χρόνο υγειονομικής κρίσης. Και όπως μας λένε οι ειδικοί είμαστε κοντά στο τέλος. Ένα τέλος που προβλέπεται να σηματοδοτήσει μία φάση ανάκαμψης, αφού η απελευθέρωση δυνάμεων μετά από ένα τόσο μεγάλο διάστημα παρατεταμένων lock down, θα δημιουργήσει έντονη κινητικότητα και έκρηξη στη ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών.


Η ιστορία έχει αποδείξει ότι μετά από κρίσεις ακολουθούν περίοδοι ισχυρής ανάπτυξης. Ο απολογισμός είναι απαραίτητος! Αναλογιστείτε ποια ήταν τα λάθη. Τι ήταν αυτό που σας έλειπε; Τι θα μπορούσατε να κάνετε καλύτερα; Ποιο το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα; Τι πήγε καλά και τι δεν πήγε καλά τον χρόνο που πέρασε;

Οραματιστείτε ένα νέο ξεκίνημα, θέστε νέους στόχους, εφαρμόστε νέες επιχειρηματικές πρακτικές, αυτές που έμαθαν και προτιμούν, πλέον, οι πελάτες σας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι εδώ και είναι μονόδρομος! Επενδύστε σε τεχνολογία, σε καινοτόμα εργαλεία, σε επικοινωνία, σε οργάνωση και σε εξωστρέφεια και δείτε τους επιχειρηματικούς σας στόχους να κατακτούνται!

Η εφαρμογή PRISMA Win διαχείριση κέντρων αισθητικής & κομμωτηρίων αποτελεί μία εμπορική διαχείριση που, μεταξύ άλλων, προσφέρει εξειδικευμένες δυνατότητες όπως:

Διαχείριση Reception

Παρέχεται η δυνατότητα διαχείρισης Reception με αυτόματη καταγραφή όλων των εργασιών της ημέρας ανά ραντεβού Πελάτη, ανά Συνεργάτη (Αισθητικό) ή ομάδα συνεργατών.

Υπενθύμιση υποχρεώσεων
Πλήρες ιστορικό Πελάτη
Διαχείριση Συνεργατών (Αισθητικός).
Διαχείριση Loyalty card

Έκδοση καρτών μέλους για τους πελάτες.

Προωθητικές ενέργειες
Παρακολούθηση Αποθήκης
Εικόνα επιχείρησης
Πλούσια πληροφόρηση.

Η λύση μηχανογράφησης της Megasoft συμβάλλει αποτελεσματικά στην εξοικονόμηση του χρόνου κατά τη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών και απαλλάσσει τον επιχειρηματία, αλλά και το προσωπικό του από τις χρονοβόρες διαδικασίες και τη γραφειοκρατία. Όλες οι διαδικασίες αυτοματοποιούνται και γίνονται εύκολα, απλά χωρίς κόπο και λάθη …που κοστίζουν!

Click away μέσα από την PRISMA Win εφαρμογή σας

Θέλω να μάθω περισσότερα

 

PRISMA Win Κομμωτήριο-Κέντρο Αισθητικής

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι