Συνεργάτης που υλοποίησε: Lisys
"Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας και της ταχύτητας των αποφάσεων!
Η Megasoft είναι ο συνεργάτης που κάνει τα πάντα για να μας παρέχει πληροφοριακά συστήματα που «κουμπώνουν» ακριβώς στη δουλειά μας! Αυτό όμως που μας έχει κερδίσει είναι ότι καταγράφουν και την πιο δύσκολη επιθυμία μας για να την υλοποιήσουν!!!!"-Ιωάννης Δρίτσας-
Η επιχείρηση
Το 1972 ο Γεώργιος Δρίτσας ξεκίνησε, με ένα μικρό καφεκοπτείο στα Ιλίσια, ενώ έδινε την ευκαιρία στους πελάτες του να απολαμβάνουν τα προϊόντα του στον χώρο τους διανέμοντάς τα με ποδήλατο! Ο καφές του αγαπήθηκε και το 1978 άνοιξε το εργοστάσιο “Δρίτσας – Χρυσός Καφές” στο Μοσχάτο που φτάνει σήμερα να κατέχει σημαντικό μερίδιο στην κατηγορία του ελληνικού καφέ! Ο Γεώργιος Δρίτσας και οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση, διατήρησαν με μεγάλη επιτυχία την παράδοση του ελληνικού καφέ, η οποία ξεκινά από τα ελληνικά καφενεία της Κωνσταντινούπολης και της Σμύρνης πριν από 300 και πλέον χρόνια. Σήμερα τα παιδιά του Γεωργίου Δρίτσα είναι οι συνεχιστές της επιτυχημένης επιχείρησης που μαζί με τους εργαζόμενους, εξακολουθούν με το ίδιο πάθος τις ίδιες αρχές, αλλά πάντα με σεβασμό στην ελληνική και καφεκοπτική παράδοση να προσφέρουν μοναδικά χαρμάνια και απίστευτες συνταγές στους παλαιούς, αλλά και τους νέους τους πελάτες.
Οι ανάγκες
Ο εκσυγχρονισμός της επιχείρησης και η παροχή υψηλού επιπέδου προϊόντων στους πελάτες της αποτελούν πρωταρχικούς στόχους για την εταιρία ΔΡΙΤΣΑΣ Γ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε Ε Β Ε. Η μεγάλη αύξηση της ζήτησης, τα νέα σημεία πώλησης που προστίθενται συνεχώς στα ήδη υπάρχοντα, οι μεγάλες αλυσίδες πελάτες (Σκλαβενίτης κτλ), καθώς και ο έντονος ανταγωνισμός επέβαλαν την υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών για την άψογη παρακολούθηση και τον έλεγχο κάθε τομέα της επιχείρησης. Οι βασικές ανάγκες που έπρεπε άμεσα να καλυφθούν ήταν οι εξής:
-Παρακολούθηση πακέτων υπηρεσιών και μηχανών καφέ που παραχωρούνται με χρησιδάνειο σε χώρους μαζικής εστίασης, αρτοποιεία και ζαχαροπλαστεία
-Διαχείριση και παρακολούθηση συσκευών (μηχανών καφέ) με πλήρες ιστορικό ανά συσκευή
-Παρακολούθηση όλου του κυκλώματος σχετικά με το Service μηχανών καφέ, τα ανταλλακτικά και τις συμβάσεις
-Παρακολούθηση παραγγελιών και υπολοίπων πελατών
-Εξάλειψη των λαθών κατά την καταχώρηση παραγγελιών, παραστατικών κ.ά.
-Γρήγορη και απλή διαδικασία ενημέρωσης των πελατών για τις κινήσεις τους, τις παραγγελίες και τις παραδόσεις, τα οικονομικά τους στοιχεία κ.ά.
-Εικόνα επιχείρησης, στατιστικές πληροφορίες και αναφορές για την πορεία της εταιρίας
-Οργάνωση και έλεγχος της επιχείρησης συνολικά, καθώς και σωστή παρακολούθηση εξόδων – δαπανών
-Ορισμός και παρακολούθηση ειδικών συμφωνιών με τους πελάτες
Η λύση
Στην εταιρία ΔΡΙΤΣΑΣ εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Διαχείριση Συσκευών σε multi user έκδοση για να καλύψει μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας. Με την εξειδικευμένη εφαρμογή η εταιρία παρακολουθεί την πώληση, την παροχή με χρησιδάνειο και το service των μηχανών καφέ με πλήρες ιστορικό, καθώς και όλο το εμπορικό κύκλωμα (πελάτες, προμηθευτές, αποθήκη, παραγγελίες, πωλήσεις, αγορές κ.τ.λ.). Παράλληλα, η ανάγκη για τη λογιστική και χρηματοοικονομική παρακολούθηση της επιχείρησης καλύφθηκε πλήρως με τη λογιστική εφαρμογή PRISMA Win που συνδέεται αρμονικά με την εμπορική εφαρμογή και δίνει άμεση, σωστή και αξιόπιστη πληροφόρηση. Επιπλέον, προκειμένου η εταιρία να ορίσει εμπορική πολιτική ανά πελάτη / προμηθευτή με ειδικές τιμές ή εκπτώσεις για συγκεκριμένα είδη ή υπηρεσίες επέλεξε και το module ειδικές συμφωνίες. Η εταιρία Δρίτσας με τη λύση SaaS PRISMA Win Live viewer της Megasoft κάλυψε την ανάγκη για mobility, αφού η εφαρμογή επιτρέπει την πρόσβαση του χειριστή σε πληροφορίες που αφορούν τους πελάτες (οικονομικές υποχρεώσεις κ.ά.), τους προμηθευτές και τα προϊόντα (διαθεσιμότητα, χαρακτηριστικά κ.ά.) μέσω του smartphone ή του tablet από όπου και αν βρίσκεται.
Tο έργο υλοποίηθηκε απο την εταιρία Lisys Πληροφορική, εξουσιοδοτημένο και πιστοποιημένο συνεργάτη της Megasoft.
Τα οφέλη
|
-Εκσυγχρονισμός της επιχείρησης
-Μείωση κόστους λειτουργίας
-Άψογη παρακολούθηση και διαχείριση συσκευών και service
-Σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη με πλήρη γνώση όλων όσων τον αφορούν με μόλις λίγα κλικ (υπόλοιπα, παραγγελίες, παραδόσεις, service συσκευών, στατιστικά, ειδικές συμφωνίες κ.ά.)
-Πληροφορία σε πραγματικό χρόνο
-Απλοποίηση των διαδικασιών
-Καλύτερη οργάνωση της επιχείρησης
-Εξοικονόμηση χρόνου με τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες
-Άψογη εμφάνιση των παραστατικών που εκδίδονται για τους πελάτες
-Εξαγωγή λεπτομερών στοιχείων & στατιστικών
-Ασφαλή συμπεράσματα μέσα από τα ακριβή και μετρήσιμα αποτελέσματα που δίνει η εφαρμογή και πιο σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις για τα επόμενα βήματα
-Συμμόρφωση με τον κανονισμό GDPR
Ο πελάτης |
|
Ο συνεργάτης |
H Ι Γ ΔΡΙΤΣΑΣ ΕΕΒΕ είναι μια οικογενειακή ελληνική επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον χώρο του καφέ από τις αρχές της δεκαετίας του 1970. Δοκιμάστε ανάμεσα σε δεκάδες εκλεκτές ποικιλίες. Συνδυάστε μοναδικές γεύσεις, σπάνια αρώματα και ελάτε να σας ξεναγήσουμε στα μυστικά του καφέ. Ελάτε σήμερα να γνωριστούμε. Εμείς βάζουμε τον καφέ! Ελάτε να πούμε μια καλημέρα … γιατί η καλή μέρα από τον καφέ φαίνεται! |
Η Lisys είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις μηχανογράφησης και υποστήριξης στις επιχειρήσεις. Οι λύσεις αυτές περιλαμβάνουν την επιλογή της κατάλληλης εφαρμογής, ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη, καθώς επίσης την προμήθεια του πιο σύγχρονου και αξιόπιστου εξοπλισμού (hardware). Στελεχωμένη από ανθρώπους με πολυετή εμπειρία στο χώρο ... |