Case study - Katrantzis Pisines
Η εταιρία ΝΙΚΟΣ Ε. ΚΑΤΡΑΝΤΖΗΣ Ο.Ε. ξεκίνησε στον χώρο της προστασίας περιβάλλοντος το 1969, με τα πρώτα της έργα να πραγματοποιούνται σε βιομηχανίες και ξενοδοχεία. Κατέχει κορυφαία θέση στον σχεδιασμό και την εγκατάσταση Η/Μ εξοπλισμού για πισίνες, υδρομασάζ και θαλασσοθεραπεία.
Επίσης, διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία και εξειδίκευση μέσα από τις εκατοντάδες μελέτες και κατασκευές που έχει πραγματοποιήσει σε μονάδες βιολογικού καθαρισμού λυμάτων σε ξενοδοχειακά συγκροτήματα. Το άρτια καταρτισμένο και έμπειρο προσωπικό αναλαμβάνει τις πιο αξιόπιστες εγκαταστάσεις, συντηρήσεις, βελτιώσεις και επεκτάσεις.
Ειδικότερα, η εταιρεία κατασκευάζει Η/Μ εξοπλισμό συστημάτων βιολογικού καθαρισμού, διαθέτει φυσσητήρες, επιφανειακούς αεριστήρες, αυτόματες σχάρες, αυτοκαθαριζόμενους λιποσυλλέκτες και διαχυτές αέρα Επίσης, παρέχει οδηγίες καλής λειτουργίας και προμηθεύει χημικά και μικροοργανισμούς για τη βελτίωση των λειτουργιών. Ακόμη, διαθέτει φίλτρα άμμου, ενεργού άνθρακα-ανθρακίτη, χημικά πισίνας, αποσκληρυντές νερού, δοσομετρικές αντλίες και προκατασκευασμένες πισίνες. Στο πελατολόγιο της εταιρίας συγκαταλέγονται κορυφαίες επιχειρήσεις και οργανισμοί όπως: GRECOTEL A.E., COCA COLA (Ρουμανίας και Σόφιας), 3 ΕΨΙΛΟΝ (COCA COLA Ελλάδας), MOTOR OIL, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ, MYCONIAN COLLECTION, MITSIS HOTELS κ.ά.
- Βελτίωση της ταχύτητας διεκπεραίωσης των καθημερινών εργασιών
- Κατάργηση χειρόγραφων και υιοθέτηση ενός πληροφοριακού συστήματος για έλεγχο και πλήρη αυτοματοποίηση όλων των διαδικασιών
- Επένδυση στην οργάνωση και στην πληροφορία για βελτίωση της εξυπηρέτησης των πελατών
- Ανάγκη για φορολογική συμμόρφωση με τα νέα δεδομένα (Mydata & ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ)
- Ευκολότερος και αρτιότερος έλεγχος δαπανών και εσόδων
- Ακρίβεια και αυτοματοποίηση στην κοστολόγηση των έργων
- Διεξοδική παρακολούθηση αποθήκης και διακίνησης ειδών
- Παρακολούθηση της πορείας της επιχείρησης μέσα από αδιαμφισβήτητα δεδομένα
Τη λύση για καθολική οργάνωση της επιχείρησης έδωσε η εφαρμογή PRISMA Win Εμπορική Διαχείριση που εγκαταστάθηκε σε 3 θέσεις εργασίας και συνέβαλε αποτελεσματικά στον συντονισμό όλων των δραστηριοτήτων της επιχείρησης, ενώ πλέον αποτελεί ένα σημαντικό επιχειρηματικό εργαλείο που προσφέρει στους επιχειρηματίες συνεχή και ακριβή πληροφόρηση για τους πελάτες, τους προμηθευτές και τα έργα.
Η σύνδεση της εμπορικής εφαρμογής με το PRISMA Win Έσοδα-έξοδα μέσω της ειδικής γέφυρας προσφέρει ολοκληρωμένη παρακολούθηση και των λογιστικών βιβλίων της επιχείρησης και απλοποιεί σε μεγάλο βαθμό τη δουλειά του λογιστή.
- Επιχειρησιακή οργάνωση, απόλυτος έλεγχος και αρμονική συνεργασία όλων των τμημάτων και των εργαζομένων μέσα από το ενιαίο μηχανογραφικό σύστημα
- Επιτάχυνση στην εκτέλεση των καθημερινών εργασιών και σημαντική εξοικονόμηση χρόνου
- Αύξηση παραγωγικότητας των εργαζομένων και απαλλαγή από χειριστικά λάθη
- Καλύτερη οργάνωση και παρακολούθηση έργων
- Ευκολότερη λήψη αποφάσεων μέσα από μια πλούσια βάση δεδομένων και ανεξάντλητης πληροφόρησης
- Υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση πελατών και παροχή αξιόπιστων και ιδανικών λύσεων