Συνεργάτης που υλοποίησε: Mega Support
"Οι εφαρμογές PRISMA Win και η συνεργασία μας με τη Mega Support ανέλαβαν για εμάς όλη την επιχειρησιακή οργάνωση και μας βοήθησαν στο να επικεντρωθούμε μόνο σε αυτό που γνωρίζουμε καλύτερα...να ζυμώνουμε με αλεύρι, αλάτι, λάδι, μαγιά, νερό, σουσάμι, ζάχαρη και … αγάπη!"
- Δημήτρης Γρίβας - Ιδιοκτήτης της αλυσίδας Κουλουράδες
Οι ανάγκες
Μια νέα και φρέσκια τάση έφεραν οι Κουλουράδες στην αγορά της γρήγορης εστίασης της Αθήνας. Το παραδοσιακό κουλούρι Θεσσαλονίκης, με καταγωγή από την Κωνσταντινούπολη και τη Σμύρνη, ταξίδεψε και εγκαταστάθηκε για τα καλά - όπως φαίνεται - στην πρωτεύουσα, με την αλυσίδα να αριθμεί αυτή τη στιγμή 42 καταστήματα και χιλιάδες fans, που καθημερινά σχηματίζουν ουρές έξω από τα καταστήματα για να ξεκινήσουν την ημέρα τους με ένα παραδοσιακό και ολόφρεσκο κουλούρι με πολύ και ποιοτικό σουσάμι. Το κεντρικό προϊόν της αλυσίδας που δεν είναι άλλο από το παραδοσιακό κουλούρι, εξελίχθηκε και πήρε νέες γευστικές μορφές, με πολλές γλυκές αλλά και αλμυρές παραλλαγές. Η ανταπόκριση του Αθηναϊκού κοινού ήταν ένθερμη στο αγαπημένο προϊόν από τη Θεσσαλονίκη, με αποτέλεσμα μέσα σε διάρκεια ενός μόνο έτους να ανοίξουν 25 καταστήματα με τη μορφή Franchise σε όλη την Αθήνα, καθώς και ένα κατάστημα στη Σαντορίνη. Τα καταστήματα franchise λειτουργούν με τη μέθοδο Τurnkey και "κληρονομούν" τις συνταγές, τις μεθόδους παραγωγής και τις αγνές πρώτες ύλες από τη μαμά εταιρεία. Ο ιδρυτής της εταιρείας, κύριος Γρίβας Δημήτρης, που είναι ο εμπνευστής των γευστικών παραλλαγών του κουλουριού και ο υπεύθυνος ανάπτυξης του franchise, είναι επιφορτισμένος με την καθημερινή παρακολούθηση του συνόλου των καταστημάτων (franchise και ιδιόκτητων), αλλά και με την εκπαίδευση των αρτοποιών που απασχολούνται στα καταστήματα της αλυσίδας. Η ραγδαία αυτή ανάπτυξη της αλυσίδας και η ανάγκη για σωστή οργάνωση και παρακολούθηση των καταστημάτων, οδήγησε στην υιοθέτηση ενός αξιόπιστου ενιαίου πληροφοριακού συστήματος. Συγκεκριμένα, οι ανάγκες που προέκυψαν και έπρεπε να καλυφθούν από τη λύση μηχανογράφησης ήταν:
• η απρόσκοπτη και ομαλή λειτουργία των καταστημάτων λιανικής
• η οργάνωση και ο έλεγχος της επιχείρησης συνολικά, καθώς και η σωστή παρακολούθηση εξόδων – δαπανών
• η παρακολούθηση των χονδρικών πωλήσεων και η διανομή των πρώτων υλών από την κεντρική εταιρεία στα επιμέρους καταστήματα και η ξεκάθαρη εικόνα των αποθεμάτων τους
• η συνολική εικόνα του τζίρου των καταστημάτων και η ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
Η λύση
Στα καταστήματα της αλυσίδας Κουλουράδες, εγκαταστάθηκαν οι POS εφαρμογές PRISMA Win Retail για τη γρήγορη εξυπηρέτηση των λιανικών πωλήσεων, την άμεση παρακολούθηση του ταμείου και την απλοποίηση των καθημερινών λειτουργιών.
Στα καταστήματα που προσφέρουν και υπηρεσία delivery εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Delivery & take away που παρακολουθεί διεξοδικά τις διανομές και προσφέρει αναγνώριση εισερχόμενων κλήσεων, εξυπηρετώντας με τη μέγιστη ταχύτητα την τηλεφωνική παραγγελιοληψία και διατηρεί πλήρες ιστορικό των παραγγελιών και των προτιμήσεων των πελατών.
Στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Εμπορική διαχείριση για την πλήρη παρακολούθηση των χονδρικών πωλήσεων και όλου του εμπορικού κυκλώματος (πελάτες χονδρικής, προμηθευτές, παραγγελίες, αποθήκη, στατιστικά κ.τ.λ.), καθώς και για τον συνολικό έλεγχο της επιχείρησης.
Τα οφέλη
- Περιορισμός δαπανών και μείωση κόστους λειτουργίας
- Διεξοδική παρακολούθηση και δρομολόγηση όλων των παραγγελιών χονδρικής
- Άψογη και συνεχής λειτουργία των σημείων πώλησης
- Πλήρης έλεγχος ταμείου και καταστήματος
- Σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη με τη χρήση barcode scanner
- Αξιόπιστη διαχείριση αποθεμάτων με πλήρη και άμεση ενημέρωση για όλα τα προϊόντα
- Καλύτερη επαφή με τον πελάτη λόγω της αναγνώρισης κλήσης και εκτέλεση των διανομών στον ελάχιστο χρόνο
- Εξαγωγή λεπτομερών στοιχείων & στατιστικών πωλήσεων
- Ταχύτητα και ασφάλεια στις διοικητικές αποφάσεις με την αξιοποίηση της πλούσιας πληροφόρησης και των ποιοτικών αναφορών που προσφέρει το πρόγραμμα
- Αναβάθμιση της εμπειρίας και της ικανοποίησης του πελάτη
Ο πελάτης |
Ο συνεργάτης
|
|
Η ιστορία του κουλουριού ξεκινάει την εποχή της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας και εμφανίζεται κυρίως στην Κωνσταντινούπολη και τη Θεσσαλονίκη. Η λέξη κουλούρι προέρχεται από τη βυζαντινή λέξη «κολλίκιον», που αναφέρεται σε πολλά βυζαντινά κείμενα. Έτσι, αποφασίσαμε κι εμείς να φτιάξουμε το καλύτερο κουλούρι Θεσσαλονίκης σε όλες του τις γεύσεις και να σας το προσφέρουμε με αγάπη. |
H Mega Support είναι μία ομάδα νέων ανθρώπων με μακρόχρονη πορεία στον χώρο της πληροφορικής και ξεχωρίζει για τη συνεχή έρευνα και την παροχή καινοτόμων τεχνολογιών αιχμής. Με τις λύσεις software και hardware που παρέχουμε ως εξουσιοδοτημένοι συνεργάτες της Megasoft, καλύπτουμε τις μηχανογραφικές ανάγκες των επιχειρήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους και δραστηριότητας. |