"Το PRISMA Win της Megasoft είναι ένα χρήσιμο και αξιόπιστο εργαλείο για κάθε επαγγελματία του χώρου μας. Προσφέρει οργάνωση, ταχύτητα και δυνατότητα άμεσου ελέγχου σε όλα τα τμήματα της εταιρείας. Μετά από τη χρήση τόσων χρόνων το συνιστώ ανεπιφύλακτα."
-Παναγιώτης Σωφρονάς-
H επιχείρηση
Η εταιρεία Sofronas Service εδρεύει στο Π. Φάληρο σε έναν από του πιο κεντρικούς δρόμους, τη Λεωφόρο Αμφιθέας και αποτελεί μία κάθετη μονάδα οχημάτων που εξειδικεύεται στη μάρκα Opel. Για 20 και πλέον χρόνια παρέχει στους πελάτες της υψηλού επιπέδου υπηρεσίες συνεργείου, φανοποιείου, πώλησης ανταλλακτικών-αξεσουάρ, ελαστικών και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων πάντα υπεύθυνα, οικονομικά και εγγυημένα. Το κύρος της, η τεχνική της υποδομή και οι άρτιες εγκαταστάσεις της αποτελούν αναμφισβήτητα στοιχεία υπεροχής της επιχείρησης που την έχουν κατατάξει σταθερά πρώτη επιλογή των πελατών της. Η επιχείρηση διαθέτει ένα πλήρως εξειδικευμένο συγκρότημα επισκευής αυτοκινήτων τελευταίας τεχνολογίας όπου σε συνδυασμό με το άρτια εκπαιδευμένο και πιστοποιημένο προσωπικό της δίνουν λύση σε κάθε πρόβλημα άμεσα και αποτελεσματικά. Στο εξειδικευμένο συγκρότημα επισκευής αυτοκινήτων Sofronas Opel Service το opel κάθε πελάτη βρίσκει την υπεύθυνη εξυπηρέτηση και φροντίδα που χρειάζεται για ασφαλή και άνετα χιλιόμετρα, ενώ πλέον και οι ιδιοκτήτες όλων των μοντέλων των υπόλοιπων κατασκευαστών έχουν την ευκαιρία να εξυπηρετηθούν από το νέο ειδικό κέντρο συντήρησης και επισκευής πάντα εξειδικευμένα και με την υψηλότερη ποιότητα ανταλλακτικών και παρεχόμενων υπηρεσιών!
Οι ανάγκες και η λύση
Με βασικούς στόχους την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών και τον συντονισμό όλων των εργασιών της επιχείρησης, ο επιχειρηματίας κύριος Σωφρονάς έκρινε αναγκαία την υιοθέτηση ενός εξειδικευμένου συστήματος μηχανογράφησης για να οργανώσει με τον καλύτερο τρόπο τα τμήματα της επιχείρησής του. Έτσι, επέλεξε τις λύσεις PRISMA Win της Megasoft.
|
Στην επιχείρηση, συγκεκριμένα, εγκαταστάθηκε η εξειδικευμένη εφαρμογή PRISMA Win Συνεργείο-Ανταλλακτικά (σε multi user έκδοση 5 θέσεων εργασίας) που έδωσε την ευκαιρία στον Μanager να διαχειρίζεται εύκολα τα εισερχόμενα και τα εξερχόμενα αυτοκίνητα του συνεργείου καθώς και να παρακολουθεί το ιστορικό τους το οποίο καταγράφεται στην εφαρμογή με κάθε λεπτομέρεια και ακρίβεια. Όλα τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται και οι εργασίες που πραγματοποιούνται σε κάθε επίσκεψη του οχήματος στο συνεργείο καταχωρούνται στην κίνηση συνεργείου με τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο, ενώ ορίζονται αυτόματες υπενθυμίσεις για τις εργασίες που θα πρέπει να ακολουθήσουν σε συγκεκριμένη ημερομηνία, πχ επόμενο service, αλλαγή ελαστικών κ.ά. Επιπλέον, η εφαρμογή διαχειρίζεται φακέλους ασφαλιστικών εταιρειών, εγγυήσεις, κάρτες ελέγχου καυσαερίων, ενώ προσφέρει μία ολοκληρωμένη και εξειδικευμένη για ανταλλακτικά AUTO-MOTO διαχείριση αποθήκης με απεριόριστους κωδικούς ανά είδος για διαφορετικές εφαρμογές και με δυνατότητα αυτόματης δημιουργίας εναλλακτικών κωδικών.
Η εμπορική εφαρμογή της Megasoft αποτελεί για τον επιχειρηματία ένα αξιόπιστο κέντρο ελέγχου που του επιτρέπει να παρακολουθεί κάθε τομέα της επιχείρησής του με ευκολία και απλότητα και του προσφέρει πλούσια στατιστικά, εκτυπώσεις και αναφορές για καίρια θέματα όπως: τις Διελεύσεις Συνεργείου, τον τζίρο της επιχείρησης κάθε στιγμή ή για συγκεκριμένες περιόδους, το κέρδος ανά είδος, τα best selling προϊόντα και άλλες απαραίτητες πληροφορίες. Επιπλέον, η εφαρμογή διαθέτει πρόταση παραγγελίας για τα ανταλλακτικά και προειδοποιεί τον χειριστή για τη μείωση αποθεμάτων, ανάλογα με τα όρια ασφαλείας που έχει θέσει. Στο λογιστήριο της εταιρείας εγκαταστάθηκε η εφαρμογή PRISMA Win Γενική Λογιστική για τη λογιστική παρακολούθηση ολόκληρης της επιχείρησης και τη διασφάλιση της σύννομης λειτουργίας
Τα οφέλη
|
Η εγκατάσταση της εφαρμογής PRISMA Win στην επιχείρηση Sofronas OPEL Service έφερε άμεσα οφέλη όπως:
- Οργάνωση της επιχείρησης και έλεγχο όλων των λειτουργιών
- Ταχύτητα και ασφάλεια στη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών
- Αυτοματοποίηση των διαδικασιών
- Άριστη εποπτεία της αποθήκης και των αποθεμάτων των ανταλλακτικών
- Διεξοδική παρακολούθηση του Service με διατήρηση ιστορικότητας
- Πλήρη εικόνα των μελλοντικών εργασιών
- Πλούσια και αντικειμενική πληροφόρηση που δίνει στον επιχειρηματία τη δυνατότητα να εξάγει χρήσιμα συμπεράσματα προκειμένου να σχεδιάσει τα επόμενα επιχειρηματικά βήματα
- Διεύρυνση πελατολογίου και ενδυνάμωση της σχέσης εμπιστοσύνης!