Συνεργάτης που υλοποίησε: Exabit
To κομμωτήριο Studio 9 επέλεξε PRISMA Win της Megasoft!
Η επιχείρηση
Με πολλή αγάπη για την κομμωτική τέχνη, ταλέντο και πάθος για δημιουργία η Νανά και η Πόπη Σταυροπούλου ξεκίνησαν το 1986 ένα συναρπαστικό ταξίδι στην ομορφιά που κρατάει μέχρι και σήμερα. Με βαθιά και εξειδικευμένη γνώση του αντικειμένου παρέχουν προσωποποιημένες τεχνικές, θεραπείες, προϊόντα και στυλ που ικανοποιούν κάθε γυναίκα που θέλει υπέροχα, υγιή και λαμπερά μαλλιά. Το κομμωτήριο Studio9 βρίσκεται στο Μοσχάτο επί της οδού Πλάτωνος 137 και υποδέχεται καθημερινώς -εκτός Κυριακής- την πιστή πελατεία του στον άνετο, φωτεινό και καλαίσθητο χώρο του, όπου το φιλόξενο και χαμογελαστό προσωπικό δημιουργεί ένα περιβάλλον οικείο, ιδανικό για χαλάρωση και απόλαυση των υπηρεσιών ομορφιάς. Όπως λένε και οι ιδιοκτήτριες "Υποδεχόμαστε με χαμόγελο κυρίες, κυρίους και πολλά παιδιά και αποχαιρετούμε φίλους. Δεν έχουμε πελάτες… έχουμε φίλους!!!" και αυτό είναι πέρα για πέρα αληθινό! Με αυστηρά επιλεγμένο και άρτια καταρτισμένο προσωπικό που είναι πάντα ενημερωμένο για τις διεθνείς και τελευταίες τάσεις, στο Studio 9, ο πελάτης θα απολαύσει μία μοναδική φροντίδα και περιποίηση στα μαλλιά του μαζί με συμβουλές και προτάσεις που θα απογειώσουν την εμφάνιση και το στυλ του... και όλα αυτά; … πάντα στις καλύτερες τιμές! Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του Studio9 είναι η ακρίβεια στα ραντεβού. Οι ιδιοκτήτριες σέβονται τον χρόνο των πελατών τους και τον θεωρούν πολύτιμο, έτσι πολύ σπάνια και για σοβαρό λόγο, η αναμονή μπορεί ξεπεράσει τα 10 λεπτά. Με επαγγελματίες ταλαντούχους και expert στην κομμωτική τέχνη, με τη χρήση επώνυμων και ποιοτικά άριστων προϊόντων σε κάθε θεραπεία και τεχνική, με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ομορφιάς των μαλλιών και τιμές ασυναγώνιστα προσιτές, το Studio 9 αποτελεί τον ιδανικότερο προορισμό για χαλάρωση και ανανέωση!
Οι ανάγκες και η λύση
Η άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών που χρόνια τώρα τις εμπιστεύονται και ο σεβασμός στον πολύτιμο χρόνο τους, έκανε τις ιδιοκτήτριες Νανά και Πόπη Σταυροπούλου να επενδύσουν σε ταλαντούχους συνεργάτες - κομμωτές που καλύπτουν όλες τις διαθέσιμες θέσεις του κομμωτηρίου ώστε κανένας πελάτης να μην είναι στην αναμονή. Ο μεγάλος όμως αριθμός συνεργατών και ο ολοένα αυξανόμενος αριθμός των ραντεβού δημιούργησε την ανάγκη για μία αξιόπιστη μηχανογραφική λύση που θα μπορεί να παρακολουθεί, να συντονίζει και να διαχειρίζεται το προσωπικό, τα ραντεβού και τις καθημερινές εργασίες της επιχείρησης. Έτσι επέλεξαν την εφαρμογή PRISMA Win της Megasoft.
Η εφαρμογή αποτελεί μια πλήρη εμπορική διαχείριση που καλύπτει όλο το εμπορικό κύκλωμα της επιχείρησης και μεταξύ άλλων προσφέρει απόλυτη οργάνωση και διαχείριση της Reception. Όλες οι εργασίες της ημέρας ανά ραντεβού Πελάτη, ανά Συνεργάτη (Κομμωτή) ή ομάδα συνεργατών καταγράφονται αυτόματα ενώ η εφαρμογή φροντίζει να υπενθυμίζει κάθε στιγμή στον επιχειρηματία τις υποχρεώσεις του όπως: ραντεβού πελατών ανά κομμωτή, μηνύματα ημερολογίου, εορτολόγιο κ.ά.
Ένα σημαντικό πλεονέκτημα που προσφέρει η συγκεκριμένη λύση αφορά την καταγραφή όλων των επισκέψεων και των εργασιών που έχει κάνει ο πελάτης ανά ημερομηνία και ανά συνεργάτη (π.χ. Χρωματολόγιο ή θεραπεία που έχει εφαρμοστεί κ.α.). Επιπρόσθετα, συσχετίζει εργασίες και προϊόντα ανά πελάτη, εμφανίζει την εικόνα και τα χαρακτηριστικά του με όλες τις απαραίτητες και σημαντικές πληροφορίες που τον αφορούν, αλλά και το πλήρες ιστορικό του. Η επιχείρηση μέσω της εφαρμογής μπορεί να διαχειριστεί άψογα τους συνεργάτες – κομμωτές με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας βάσει τζίρου και εισπράξεων, να παρακολουθήσει διεξοδικά τον τζίρο σε εργασίες και προϊόντα ανά κομμωτή και τα στατιστικά στοιχεία εργασιών που έχει πραγματοποιήσει καθένας από τους κομμωτές.
Η διαχείριση των ειδών της αποθήκης γίνεται με ευκολία και απλότητα παρακολουθώντας τόσο τα είδη που είναι προς πώληση, όσο και εκείνα που είναι για ιδιοκατανάλωση. Το πρόγραμμα προσφέρει σε real time, πλούσιες αναφορές και απαντήσεις, όπως για παράδειγμα: ποια υπηρεσία ή ποιο προϊόν του αποφέρει το μεγαλύτερο κέρδος, ποιοι πελάτες κάνουν τον μεγαλύτερο τζίρο στην επιχείρηση, ποια τα υπόλοιπά τους κ.α. Με την ολοκληρωμένη λύση της Megasoft η επιχείρηση οργανώθηκε με τον καλύτερο τρόπο και επιταχύνθηκαν όλες οι εργασίες πάντα προς όφελος του πελάτη αλλά και των επιχειρηματιών που εξοικονομούν χρόνο από τον έλεγχο και τις διαδικασίες για να τον αφιερώσουν στο να δημιουργούν ένα μοναδικό αποτέλεσμα για κάθε πελάτη.
Το έργο υλοποίησε η εταιρεία Exabit εξουσιοδοτημένος συνεργάτης της Megasοft, που ανέλαβε και όλη τη μηχανογραφική υποστήριξη της επιχείρησης.
Τα οφέλη
Οι ιδιοκτήτριες Νανά και Πόπη Σταυροπούλου είδαν άμεσα μια σειρά από οφέλη από τη χρήση της εφαρμογής της Megasoft όπως:
-Εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος με τις αυτοματοποιημένες διαδικασίες
-Σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη με πλήρη γνώση όλων όσων τον αφορούν με μόλις λίγα κλικ (ραντεβού, ιστορικό, θεραπείες, τεχνικές, ιδιαιτερότητες κ.ά.)
-Εξάλειψη λαθών κατά την καταχώρηση των ραντεβού
-Άψογη διαχείριση προϊόντων και αποθεμάτων για ιδιοκατανάλωση και για πώληση και πάντα διαθέσιμο προϊόν
-Κεντρικό και πλήρη έλεγχο όλων των τμημάτων, του προσωπικού και των εργασιών
-Αρμονική συνεργασία του προσωπικού μέσω της εφαρμογής με αποτέλεσμα την αύξηση της αποδοτικότητάς του
-Εξαγωγή λεπτομερών στοιχείων & στατιστικών για ακόμα καλύτερη λήψη αποφάσεων
-Μια μεγάλη παρέα "φίλων" πελατών που συνεχώς μεγαλώνει!
|