
Η νέα σεζόν πλησιάζει, προετοιμαστείτε σωστά και μην αφήσετε τίποτα να “φρενάρει” την ανάπτυξη της επιχείρησής σας!
Στο άρθρο που ακολουθεί συγκεντρώσαμε προτάσεις & συμβουλές για μια επιτυχημένη νέα σεζόν της εστίασης που παρά το ιδιαίτερό κλίμα των ημερών θέλουμε και πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι ότι η ανάγκη του κόσμου για να απολαύσει καλοκαιρινές διακοπές δεν θα σταματήσει ποτέ!
Φροντίστε να είστε προετοιμασμένοι και σε εγρήγορση, ώστε να αντιμετωπίσετε και να ανταποκριθείτε στη μεγάλη ζήτηση του καλοκαιριού και να γίνετε ο επιχειρηματίας που θα πρωταγωνιστήσει.
Με προτάσεις, συμβουλές και απλά βήματα μπορείτε να κάνετε τη διαφορά και να γίνετε ο καλύτερος πρεσβευτής του τόπου σας.
Πιο σημαντικοί οι σταθεροί σας πελάτες
Έντονη προβολή στα social media

Φιλικό περιβάλλον για παιδιά, ΑΜΕΑ, εγκύους, μη καπνιστές αλλά...και καπνιστές

Μενού - Διαθεσιμότητα

Προσωπικό
Χώρος-Μουσική
Θετική εμπειρία πελάτη με τη βοήθεια της τεχνολογίας


Στην αγορά υπάρχουν πολλά συστήματα παραγγελιοληψίας, τα οποία προσφέρουν μια σειρά από δυνατότητες που εξυπηρετούν λιγότερο ή περισσότερο τους χώρους μαζικής εστίασης. Η επιλογή, όμως, του κατάλληλου συστήματος για τη δική σας επιχείρηση είναι συνιστώσα πολλών παραμέτρων.
- Όταν επιλέγετε ένα σύστημα παραγγελιοληψίας, ουσιαστικά επιλέγετε συνεργάτη για την επιχείρησή σας. Με τα ίδια κριτήρια που θα εμπιστευόσασταν και θα επενδύατε σε μία συνεργασία, με κοινό στόχο την ανάπτυξη της επιχείρησης, με τα ίδια κριτήρια πρέπει να επιλέξετε και σύμβουλο μηχανογράφησης. Είναι σημαντικό, λοιπόν, να γνωρίσετε τους ανθρώπους της εταιρείας.
- Επιλέξτε συνεργάτη με κριτήριο την αξιοπιστία και τα χρόνια εμπειρίας που έχει στον κλάδο σας. Θα ξέρει να καλύψει τις ανάγκες σας εξειδικευμένα με τα κατάλληλα εργαλεία.
- Διαλέξτε μια εταιρεία πληροφορικής που μπορεί να παρέχει ολοκληρωμένη λύση για κάθε ανάγκη που έχει η επιχείρησή σας σήμερα, αλλά και για αυτές που θα έχει στο μέλλον όταν αυξηθούν οι απαιτήσεις σας. Η λύση που θα διαλέξετε πρέπει να μπορεί να εμπλουτιστεί με επιμέρους module για κάθε ιδιαιτερότητα που μπορεί να έχετε στη λειτουργία σας (π.χ. delivery, online order, επέκταση της επιχείρησης με franchise ή άνοιγμα νέων υποκαταστημάτων).
- Ζητήστε να δείτε και να πειραματιστείτε με τη λύση για να εξακριβώσετε οι ίδιοι ότι αυτή που θα επιλέξετε είναι εύχρηστη, μπορεί να τη χρησιμοποιήσει κάθε υπάλληλος και διαθέτει όλα αυτά που εσείς χρειάζεστε.
- Έμφαση στην after sales υποστήριξη! Ρωτήστε συναδέλφους σας για τη λύση που χρησιμοποιούν και τι υποστήριξη έχουν όταν τη χρειάζονται. Εξυπηρετούνται άμεσα; Εξυπηρετούνται σωστά; Οι υπάλληλοι της υποστήριξης έχουν την κατάρτiση και τη θέληση να τους βοηθήσουν και να τους συμβουλεύσουν ώστε να αξιοποιήσουν κάθε δυνατότητα που προσφέρει η εφαρμογή τους για να πάνε την επιχείρησή τους πολλά βήματα πιο ψηλά;