Μία έξυπνη και απλή cloud διαχείριση δημιούργησε η Megasoft που επιτρέπει στις επιχειρήσεις που συνεργάζονται με την εταιρία Egger να διαχειρίζονται και να ανταλλάσσουν εύκολα, γρήγορα και με ακρίβεια δεδομένα που αφορούν την μεταξύ τους συνεργασία όπως παραγγελίες, παραστατικά, notifications, τιμολόγια κ.ά.
Επιλέξτε τώρα τον αυτόματο τρόπο ανταλλαγής .xml αρχείων στo EDI της EGGER που αφορούν τις παραγγελίες σας, μειώστε τη γραφειοκρατία και κερδίστε χρόνο!
Συνοπτικά η λειτουργία της διαχείρισης:
Μέσω της νέας διαχείρισης οι παραγγελίες αποστέλονται σε .xml αρχεία στο EDI της EGGER με ταυτόχρονη ενημέρωση της εμπορική εφαρμογής PRISMA Win για την εξέλιξη της παραγγελίας. Συγκεκριμένα, όταν καταχωρείτε παραγγελίες για τον προμηθευτή οι παραγγελίες αυτές καταχωρούνται στο εμπορικό με κατάσταση Προς cloud.
Στη συνέχεια, μόλις η παραγγελία αποσταλεί η κατάσταση αλλάζει σε Αναμονή Επιβεβαίωσης, ενώ όταν ο προμηθευτής ενημερώσει μέσω του αρχείου επιβεβαίωσης προμηθευτή για την ημερομηνία που αναμένεται να παραλάβετε τα είδη της παραγγελίας, η κατάσταση από Αναμονή Επιβεβαίωσης αλλάζει σε Αναμενόμενα.
Με την εισαγωγή του Dispatch Notification στην εφαρμογή ως σχετικό παραστατικό του Invoice και την αποδέσμευση των ειδών από την παραγγελία η κατάσταση αλλάζει από Αναμενόμενα σε Προς Τιμολόγηση
Τέλος, με την παραλαβή του Invoice ως παραστατικό με σχετικό παραστατικό το Dispatch Notification, κλείνει το Dispatch Notification, ενημερώνονται τα υπόλοιπα ειδών και προμηθευτή, κλείνει η παραγγελία και η κατάσταση πλέον αλλάζει και από Προς Τιμολόγηση γίνεται Ολοκληρωμένη.