fbpx

Τα Νέα της Megasoft

Ο κλάδος της αισθητικής

Η θερμοκρασία έχει αρχίσει ήδη να ανεβαίνει και οι σκέψεις για την πρώτη βουτιά στη θάλασσα γίνονται ολοένα και πιο έντονες. Τώρα, είναι η περίοδος που μεγάλο ποσοστό των γυναικών παρατηρούν και προσέχουν περισσότερο την εμφάνισή τους. Αναζητούν σαλόνια ομορφιάς με εξειδικευμένες θεραπείες για το πρόσωπο και το σώμα τους, ώστε να υποδεχτούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το καλοκαίρι!

Είναι έκδηλο ότι ο κλάδος της αισθητικής και της κοσμητολογίας έχει σημειώσει μια σταθερά ανοδική πορεία, ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια. Ακόμα και σε δύσκολες περιόδους, όπως εκείνη της υγειονομικής κρίσης, συνέχισε να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται με βασικό πρωταγωνιστή πάντα…το γυναικείο φύλο!

therapy.jpg

Η γυναίκα από τη φύση της φροντίζει περισσότερο τον εαυτό της, της αρέσει να περιποιείται και να είναι πάντα όμορφη και λαμπερή. Απολαμβάνει να δοκιμάζει νέες υπηρεσίες περιποίησης και να ενημερώνεται για αυτές από τους ειδικούς.

Η γυναίκα της σύγχρονης εποχής καλείται να ανταποκριθεί σε πολλαπλούς ρόλους, έχει μια έντονη καθημερινότητα με πολλές υποχρεώσεις και αυτό που την ξεκουράζει μέσα στη μέρα είναι ο λίγος χρόνος που αφιερώνει για να περιποιηθεί τον εαυτό της.

barber3.jpg

Η καθημερινή περιποίηση του προσώπου και του σώματος δεν είναι, όμως, κάτι που απασχολεί μόνο τις γυναίκες.

Ο σύγχρονος άνδρας επισκέπτεται τακτικά τα σαλόνια ομορφιάς, προσέχει το σώμα του και τη διατροφή του, αγαπά τον εαυτό του, ενημερώνεται για νέες τάσεις και δοκιμάζει προϊόντα που θα τον κάνουν να νιώσει περισσότερη ενέργεια και σιγουριά για τον εαυτό του.

 

 

Ως απόρροια όλων των παραπάνω, προκύπτει ότι ο κλάδος της αισθητικής είναι και θα εξακολουθήσει να είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικός. Γι’ αυτόν τον λόγο, οι επιχειρηματίες – αισθητικοί θα πρέπει να δράσουν άμεσα και να υιοθετήσουν 
όλα τα απαραίτητα “εργαλεία”, προκειμένου να ανταποκριθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις προσδοκίες των πελατών τους.


Ποια είναι αυτά τα εργαλεία;

 

 

 

Άψογα καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό

Κάθε επιχειρηματίας – αισθητικός θα πρέπει να επενδύει στο προσωπικό του, παρέχοντάς του τη γνώση που χρειάζεται, ώστε να προσφέρει και αυτό με τη σειρά του ένα υπέροχο αποτέλεσμα και μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη. Η παρακολούθηση σεμιναρίων αποτελεί βασική πηγή ενημέρωσης, τόσο για τον manager, όσο και για το προσωπικό του. Μαθαίνουν νέες τάσεις, τεχνικές και υπηρεσίες περιποίησης και βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά σε ό, τι και αν τους ζητήσει ο πελάτη. Ενθαρρύνετε τους υπαλλήλους σας να ενημερώνονται για τις τελευταίες τάσεις και τις διαθέσιμες επιλογές πάνω στον τομέα τους, ώστε να μπορούν να προτείνουν ό, τι είναι καλύτερο για το σαλόνι ομορφιάς και το πελατολόγιό σας. Παρακινήστε τους να κάνουν έρευνα και να παρακολουθούν συχνά τις  κορυφαίες εταιρίες στους τομείς που σας αφορούν.

reception.jpg

Digital παρουσία

Η δημιουργία ενός εταιρικού site αποτελεί τον κανόνα για κάθε σαλόνι ομορφιάς. Ένα “δυνατό” περιεχόμενο, πλούσιο σε πληροφορία με εικόνες ή video θα βοηθήσει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και την απήχηση του brand σας. Στόχος να προκαλέσει τo ενδιαφέρον του πελάτη και να τον κάνει να αλληλεπιδράσει.

Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι το 78% των καταναλωτών θα αγοράσει από μια εταιρεία μετά από μια θετική εμπειρία μαζί τους στα social media. Άρα, λοιπόν, οι επιχειρηματίες του κλάδου θα πρέπει να προβάλλουν τη δουλειά τους και τις γνώσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με αυτόν τον τρόπο αποκτούν μια στενότερη σχέση με τους πελάτες τους, μαθαίνουν τις ανάγκες τους και μπορούν να διευρύνουν το ήδη υπάρχον κοινό τους.

Ένα κανάλι στο YouTube, μία σελίδα στο Facebook και στο Instagram είναι μία προσιτή και must λύση για κάθε χώρο ομορφιάς. Το όφελος είναι ανεκτίμητο!

social-media-2.jpg

Σύγχρονος τεχνολογικός εξοπλισμός

Οι νέες τεχνολογίες και η υιοθέτηση ενός αξιόπιστου πληροφοριακού συστήματος αποτελεί μοχλό ανάπτυξης για κάθε επιχείρηση του κλάδου της ομορφιάς.  Όλες οι καθημερινές εργασίες διεκπεραιώνονται αποτελεσματικά και ο manager απαλλάσσεται από πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες που του δημιουργούν πίεση και στρες. Τα πάντα εκτελούνται μέσα από το πρόγραμμα, εύκολα, χωρίς καθυστερήσεις και με ελάχιστα κλικ.

Μία reception που διαθέτει ένα σύγχρονο πληροφοριακό σύστημα θα εξυπηρετήσει την πελάτισσα στον ελάχιστο χρόνο, αφού κυριολεκτικά με ένα κλικ η υπάλληλος θα έχει μπροστά της όλη την πληροφορία για τις συναλλαγές, τις προτιμήσεις, το υπόλοιπο των θεραπειών …μέχρι και το πώς πίνει η πελάτισσα τον καφέ της!

computer.jpg

Η σε βάθος γνώση για τον πελάτη και όλο το προηγούμενο ιστορικό του στο σαλόνι ομορφιάς, επιτρέπει στον επιχειρηματία να παρέχει υπηρεσίες προσαρμοσμένες πλήρως στις ανάγκες του, κάνοντάς τον να νιώσει μοναδικός. Ο ευχαριστημένος πελάτης μέσω του word of mouth θα μεταφέρει την εμπειρία του και σε άλλους, προσελκύοντάς τους να επισκεφτούν και εκείνοι τον χώρο που τους έκανε να νιώθουν ξεχωριστοί.

Ο επιχειρηματίας, που χρησιμοποιεί πληροφοριακό σύστημα: 

  • έχει ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια του
  • συγκεντρώνει όλη την πληροφορία που χρειάζεται από όλα τα τμήματα και τους τομείς της επιχείρησής του σε ένα ενιαίο σύστημα
  • οργανώνει εύκολα τον χώρο του και το προσωπικό του
  • ελέγχει καλύτερα τα έσοδα και τις δαπάνες του
  • παρακολουθεί διεξοδικά την αποθήκη και τις παραγγελίες του
  • σχεδιάζει με ασφάλεια τα επόμενα επιχειρηματικά του βήματα με τη σιγουριά που του δίνει η αδιαμφισβήτητη πληροφορία 
  • αξιοποιεί τον χρόνο του εκεί που πραγματικά έχει σημασία …στην άψογη περιποίηση του πελάτη του!

Άλλα άρθρα που μπορεί να σας ενδιαφέρουν

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι