Για τη σωστή οργάνωση και καταγραφή της παρουσίας του προσωπικού σε κάθε χώρο Εστίασης ή επιχείρηση Λιανικής, η Megasoft δημιούργησε και προσφέρει ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία!
Η νέα Διαχείριση Ωρομέτρησης Προσωπικού των POS εφαρμογών, που περιλαμβάνει το Ιστορικό Ωρομέτρησης, το Παρουσιολόγιο και τις Πληρωμές, παρακολουθεί και επεξεργάζεται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνει την πιο ασφαλή εικόνα!
Η νέα διαχείριση συνεργάζεται με ένα από τα πιο αξιόπιστα βιομετρικά συστήματα ωρομέτρησης προσωπικού και ελέγχου πρόσβασης και δημιουργεί ένα ισχυρό εργαλείο ωρομέτρησης στην καλύτερη τιμή της αγοράς που εξασφαλίζει οικονομία χρόνου αλλά και χρήματος στον επιχειρηματία!
Το σύστημα ωρομέτρησης A300 διαθέτει νέας γενιάς αισθητήρα δακτυλικών αποτυπωμάτων, η επιβεβαίωση ταυτότητας εργαζομένου μπορεί να γίνει επιπλέον με κωδικό πρόσβασης ή με τη χρήση κάρτας, ενώ ο συνδυασμός της με την εφαρμογή της Megasoft εξασφαλίζει μία τέλεια λύση ωρομέτρησης προσωπικού σε κάθε επιχείρηση.
Ιστορικό Ωρομετρητή
Στην εφαρμογή PRISMA Win Pos Manager καταγράφεται όλο το Ιστορικό της Ωρομέτρησης και μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα προσέλευσης και αποχώρησης κάθε εργαζόμενου.
Παρουσιολόγιο
Η διαχείριση Παρουσιολογίου σας επιτρέπει να επιλέγετε τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το χρονικό διάστημα να δείτε το check in και το check out, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το κόστος ανά ώρα για κάθε εργαζόμενο, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπό τους.