Νέα εφαρμογή εστίασης PRISMA Win Call Center: Το κέντρο διαχείρισης της τηλεφωνικής παραγγελιοληψίας όλων των καταστημάτων σας!
Για τις επιχειρήσεις εστίασης που εκτελούν διανομές, διαθέτουν περισσότερα απο ένα καταστήματα, αλλά δέχονται τις κλήσεις σε ένα κεντρικό σημείο, η Megasoft δημιούργησε την εφαρμογή PRISMA Win Call Center.
Τώρα, μπορείτε να διαχειριστείτε τις εισερχόμενες κλήσεις και τις παραγγελίες για delivery στο τηλεφωνικό σας κέντρο και να τις προωθήσετε αυτόματα στα αντίστοιχα καταστήματα εξυπηρέτησης με τον πιο απλό και γρήγορο τρόπο.
Η εφαρμογή διαχειρίζεται τις κλήσεις που λαμβάνει το τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης και τις αποστέλλει βάσει των στοιχείων διεύθυνσης του πελάτη αυτόματα σε οποιοδήποτε κατάστημα της επιχείρησης βρίσκεται στη γεωγραφική ζώνη του πελάτη ή μπορεί να εξυπηρετήσει την παραγγελία του εκείνη τη στιγμή.
Στη συνέχεια οι παραγγελίες προωθούνται αυτόματα στα πόστα παρασκευής (εκτυπωτές κουζίνας/kitchen monitors) που έχουν οριστεί για κάθε υποκατάστημα, ενώ παράλληλα οι χειριστές του Call Center ενημερώνονται συνεχώς για την κατάσταση της παραγγελίας (έχει αποσταλεί, σε εξέλιξη, έχει κλείσει) με τις ειδικές σημάνσεις που εμφανίζονται στη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων.
Η online επικοινωνία της εφαρμογής Call Center με τα υποκαταστήματα επιτυγχάνεται μέσω μίας απλής σύνδεσης internet και η διαχείριση των κλήσεων γίνεται ταχύτατα και άψογα!