Ισχυρή δυναμική παρουσιάζει ο επισιτιστικός κλάδος στη χώρα μας, αφενός λόγω της αδιαμφισβήτητης αύξησης του τουρισμού τα τελευταία χρόνια και αφετέρου λόγω των πολλών νέων ανθρώπων που έχουν εισέλθει στον κλάδο και επιχειρούν με φρέσκιες ιδέες, καινοτόμα project, συνεχή εκπαίδευση και στενή παρακολούθηση των διεθνών τάσεων. Νέοι επιχειρηματίες που οραματίζονται, σχεδιάζουν έξυπνες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσίες εξυπηρέτησης, θέτοντας ακόμα πιο υψηλά στάνταρ και οδηγώντας τις εξελίξεις. Το 2018, πάνω από 32.000 νέες επιχειρήσεις συστάθηκαν στην Ελλάδα, με το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών να ανήκει
στον ήδη ανταγωνιστικό κλάδο της Εστίασης. Επιπλέον, η Ελλάδα αποτελεί τουριστικό προορισμό τεσσάρων εποχών, αφού πόλο έλξης δεν αποτελεί μόνο η ακτογραμμή μήκους περίπου 16.000 χλμ. που είναι μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο και τα καταγάλανα νερά της, αλλά και η ηπειρωτική χώρα με τη σπάνια ομορφιά της, τις άπειρες επιλογές και το ήπιο, ευχάριστο κλίμα. Επομένως, δεν είναι τυχαίο που ο κλάδος της εστίασης ο οποίος συνδέεται άρρηκτα με τον τουρισμό προσελκύει το ενδιαφέρον και τις επενδύσεις των επιχειρηματιών και φαίνεται ξεκάθαρα πως θα συνεχίσει να το κάνει και στο μέλλον.
Το ποιοτικό φαγητό και οι καλές τιμές φαίνεται να μην είναι, πλέον, αρκετά για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο με τόσο σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την Εμπειρία Πελάτη (Customer experience). Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν σήμερα, για να είναι βιώσιμες και με πιστούς πελάτες έχουν υιοθετήσει κορυφαίες πρακτικές για τη διαχείριση της εμπειρίας του πελάτη με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, επιτυγχάνοντας να προσφέρουν πολλά παραπάνω από τα αναμενόμενα και τα συνηθισμένα. Το 60% των θαμώνων ενός εστιατορίου δηλώνει ότι μια θετική εμπειρία πελάτη αποτελεί από μόνη της λόγο να επισκέπτονται συχνότερα τον συγκεκριμένο χώρο. Πιστοί πελάτες σημαίνει χαρούμενοι πελάτες, που αυξάνουν σταθερά τη συνολική δαπάνη που πραγματοποιούν στον χώρο σας.
Εμπειρία πελάτη είναι η εξέλιξη της εξυπηρέτησης του πελάτη. Είναι μια έννοια ευρύτερη που ξεκινάει πριν καν ο πελάτης έρθει σε επαφή με μια επιχείρηση. Από το πώς θα ανακαλύψει, πώς θα μάθει για την ύπαρξη της επιχείρησης, μέχρι την πρώτη του επικοινωνία (τηλεφωνική ή ψηφιακή), την επίσκεψή του στον χώρο, καθώς και την "απολαυστική γεύση" που θα του αφήσει η συνδιαλλαγή με την επιχείρηση και που θα τον κάνει να ξαναεπιστρέψει. Είναι ένα σύνολο αντιλήψεων και συναισθημάτων που δημιουργούνται πριν, κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά την αλληλεπίδρασή του με την επιχείρησή σας! Όλα τα παραπάνω δεν αποτελούν κάποια μαγική συνταγή, είναι αυτό που κάνουν αυτή τη στιγμή ήδη κάποιοι ανταγωνιστές σας και χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο!
"Τι καθιστά μια εμπειρία πελάτη θετική? "
Γρήγορη εξυπηρέτηση
Προσαρμοστικότητα & ευελιξία
Το στοιχείο της έκπληξης
Διαπροσωπικές σχέσεις
Αριστη γνώση των προτιμήσεων του πελάτη & εξατομίκευση (Personalized Customer Experience)
Ξέρετε τι θέλουν οι πελάτες σας; Τι δεν θέλουν; Τι τους ενοχλεί; Τι έχουν ανάγκη; Ποιες είναι οι συνήθειες και οι ιδιαιτερότητες τους; Πώς αξιολογούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας; Αν η απάντηση είναι ναι ….τότε μπορείτε να επιτύχετε μια θετική εμπειρία πελάτη!
Ο έξυπνος επιχειρηματίας ξέρει ότι μόνο η σωστή οργάνωση και ο έλεγχος θα του δώσουν την πληροφορία που χρειάζεται κάθε στιγμή. Φροντίζει για όλες τις πτυχές της επιχείρησής του και έχει πλήρη εικόνα και γνώση του τι συμβαίνει σε κάθε τμήμα του εστιατορίου. Ικανοποιεί όλα τα κριτήρια που θα του εξασφαλίσουν την πιστότητα των πελατών του και θα του φέρουν και νέους, (μην ξεχνάμε τις δεκάδες φωτογραφίες φαγητού ή διασκέδασης που μοιράζονται οι φίλοι μας στα social media επισημαίνοντας τον χώρο που έχουν επισκεφθεί), με τα σωστά επιχειρηματικά εργαλεία. Με την πληθώρα των πληροφοριών που λαμβάνει κάθε μέρα, το στοίχημα είναι η σωστή διαχείριση, αξιολόγηση και αξιοποίησή τους προς όφελος της επιχείρησής του.
Τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα είναι ο σύμμαχος του επιχειρηματία που του επιτρέπουν να οργανώνει το σύνολο της διαθέσιμης πληροφορίας και τη μετουσιώνουν σε πραγματική γνώση. Τα συστήματα διαχείρισης χώρων εστίασης και τα συστήματα παραγγελιοληψίας αποτελούν ένα αδιαμφισβήτητο σημείο διαφοροποίησης και οργάνωσης των επιχειρήσεων που ξεχωρίζουν στον κλάδο εδώ και αρκετά χρόνια και επιτυγχάνουν εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη, κερδοφορία, ανάπτυξη!
Η Megasoft σχεδιάζει λύσεις για τις επιχειρήσεις για περισσότερα από 25 χρόνια και γνωρίζει σε βάθος τις ανάγκες και τις τάσεις κάθε αγοράς που καλύπτει με τις εξειδικευμένες της εφαρμογές
Είτε μιλάμε για επιχείρηση γρήγορης εστίασης με τη μορφή take out και delivery, είτε μιλάμε για οποιονδήποτε χώρο (εστιατόριο, ταβέρνα, café, bar, πολυχώρο) που προσφέρει υπηρεσίες dine in, ο στόχος είναι κοινός: να φεύγει ο πελάτης χαρούμενος, να επιστρέφει και να γίνεται ο καλύτερος διαφημιστής σας!
Οι ουρές στο ταμείο, η πολύωρη αναμονή στο τραπέζι για τη λήψη της παραγγελίας ή ένας λάθος λογαριασμός συμβάλλουν αρνητικά στη συνολική εμπειρία που αποκομίζει ο επισκέπτης στον χώρο σας. Οι εφαρμογές PRISMA Win της Megasoft για την εστίαση λύνουν τα χέρια τόσο στον ίδιο τον επιχειρηματία, όσο και στο προσωπικό της πρώτης γραμμής που εξυπηρετεί τους πελάτες. Καλύπτουν και διευκολύνουν την πραγματοποίηση όλων των παραπάνω παραγόντων δηλαδή:
των υπηρεσιών και του προσφερόμενου μενού μέσα από μια ευέλικτη διαχείριση τροποποιητών που επιτρέπει στον σερβιτόρο να διαμορφώσει την παραγγελία ακριβώς σύμφωνα με τις προτιμήσεις του πελάτη, αφού μπορεί με τη βοήθεια της ασύρματης παραγγελιοληψίας να προσθέσει ή να αφαιρέσει συστατικά από ένα πιάτο και να ορίσει λεπτομέρειες παρασκευής για την κουζίνα (π.χ. ένα πιάτο να είναι καλοψημένο, ή ένας καφές πολύ ελαφρύς)
Τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος διαχείρισης χώρου εστίασης δεν περιορίζονται μόνο στα παραπάνω. O επιχειρηματίας έχει ένα ισχυρό εργαλείο ελέγχου στα χέρια του από το οποίο μπορεί να αντλήσει χρήσιμες πληροφορίες και στοιχεία που θα τον βοηθήσουν να οργανώσει καλύτερα το προσωπικό του και τον χώρο του, να κάνει σωστότερο προγραμματισμό των παραγγελιών στους προμηθευτές του, να μειώσει τα λειτουργικά του κόστη, καθώς και τα διαφυγόντα κέρδη του, να ελέγχει το ταμείο του και τις βάρδιες του προσωπικού και φυσικά να εγκαθιδρύσει προγράμματα επιβράβευσης για τους πελάτες του (loyalty card).