fbpx

Τα Νέα της Megasoft

Σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας: Τι ζητούν οι επιχειρήσεις εστίασης και ποιες είναι οι τάσεις που επικρατούν σήμερα;

Άρθρο της Megasoft για τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν στην αγορά για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των χώρων εστίασης

1.Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες και οι εν γένει τάσεις που επικρατούν σήμερα από τεχνολογικής σκοπιάς αναφορικά με τα συστήματα παραγγελιοληψίας; Ποια η βαρύτητα του λογισμικού που τα συνοδεύουν;

Οι χώροι εστίασης παρουσιάζουν, πλέον, έντονη την ανάγκη να προσφέρουν ξεχωριστή εμπειρία στους πελάτες τους, γεγονός που έχει ανεβάσει τον πήχη όχι μόνο στην παροχή των υπηρεσιών και των προϊόντων, αλλά και στην ποιότητα της εξυπηρέτησης, που πρέπει απαραίτητα να συμβαδίζει με τις διεθνείς τάσεις που διαμορφώνονται στην εστίαση και να διακρίνεται από μοναδικότητα και καινοτομία.

Diles Rinies Luxury VillasΣτη χώρα μας, ο κλάδος της εστίασης παρουσιάζει τεράστιες προοπτικές,  αφενός λόγω της αύξησης του τουρισμού που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια και αφετέρου λόγω των πολλών νέων ανθρώπων που έχουν εισέλθει στον κλάδο και επιχειρούν με φρέσκιες ιδέες, καινοτόμα project, συνεχή εκπαίδευση και στενή παρακολούθηση των διεθνών εξελίξεων. Νέοι επιχειρηματίες που οραματίζονται και σχεδιάζουν έξυπνες προτάσεις προϊόντων και υπηρεσίες εξυπηρέτησης, θέτοντας ακόμα πιο υψηλά στάνταρ και οδηγώντας τις εξελίξεις. Σήμερα, θα μπορούσαμε να πούμε πως ένα από τα πρώτα πράγματα για τα οποία ένας νέος επιχειρηματίας εστίασης κάνει έρευνα αγοράς είναι το σύστημα παραγγελιοληψίας. Με βασικό ζητούμενο την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη, τα σύγχρονα συστήματα παραγγελιοληψίας εστιάζουν στην οργάνωση, στη σωστή διαχείριση και στον απόλυτο έλεγχο της αλυσίδας: πελάτη, προσωπικού, αποθήκης, πόστου παρασκευής και ταμείου, ώστε όλα να λειτουργούν ρολόι!   Όσον αφορά τον εξοπλισμό, οι λύσεις ποικίλουν και ως προς τα χαρακτηριστικά, αλλά και ως προς το κόστος.  Σήμερα η απόκτηση ολοκληρωμένης λύσης που θα αντικαταστήσει μια για πάντα την ταμειακή μηχανή και το παραδοσιακό μπλοκάκι εισάγοντας την επιχείρηση στη νέα ψηφιακή εποχή, είναι εύκολη και εφικτή.

shutterstock image 38 lowres

Ένα ολοκληρωμένο σύστημα παραγγελιοληψίας όσον αφορά τον εξοπλισμό αποτελείται κυρίως από το pos σύστημα και από τις φορητές συσκευές για την ασύρματη παραγγελιοληψία. Είναι πολύ σημαντικό να επισημάνουμε στους αναγνώστες σας ότι θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί στον εξοπλισμό που επιλέγουν και που πρέπει να είναι κατάλληλος για χώρους εστίασης, όπου οι συνθήκες περιβάλλοντος είναι ιδιαίτερες και απαιτούν εξοπλισμό ανθεκτικό και αδιάβροχο. Ο εξοπλισμός πρέπει απαραιτήτως να τοποθετείται στα ενδεδειγμένα και κατάλληλα σημεία της επιχείρησης σύμφωνα με τα πρότυπα και τις προδιαγραφές που ορίζουν οι κατασκευαστές τόσο για υγειονομικούς λόγους όσο και για να μην επηρεάζεται η ορθή λειτουργία τους και η βιωσιμότητά τους.

Το λογισμικό που εγκαθίσταται στον εκάστοτε εξοπλισμό είναι μείζονος σημασίας για την επιχείρηση, αφού “κάνει όλη τη δουλειά”. Εκείνο καθορίζει στο μεγαλύτερο ποσοστό αν η επιλογή του ολοκληρωμένου συστήματος παραγγελιοληψίας ήταν επιτυχημένη ή όχι. Εκεί καταχωρούνται όλες οι παραγγελίες, τα προϊόντα, οι πελάτες, οι προμηθευτές, εκδίδει τα παραστατικά, διαχειρίζεται τις κρατήσεις, ελέγχει τις αναλώσεις, παρακολουθεί τις διανομές και δίνει άμεσα και σε πραγματικό χρόνο όλη την πληροφόρηση που χρειάζεται ο επιχειρηματίας για τις πωλήσεις, τα αποθέματά του,  το ταμείο του,  το προσωπικό του και την πορεία της επιχείρησής του γενικότερα.

 

2.Τι ζητούν οι επιχειρήσεις του κλάδου της μαζικής εστίασης; Πώς προσπαθούν να ανταποκριθούν σε αυτά τα “θέλω” οι κατασκευαστές; Με ποιους τρόπους και σε ποια σημεία προσπαθούν να διαφοροποιηθούν έναντι του ανταγωνισμού;

pos system order taking

Οι επαγγελματίες εστίασης χρειάζονται ταχύτητα, απλότητα ενιαία λύση και πλούσια πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο! Από την άλλη, οι πελάτες απαιτούν σταθερή ποιότητα, αξιοπιστία, άρτια εκπαιδευμένο, ενημερωμένο, ευχάριστο και πάντα διαθέσιμο προσωπικό. Σε αυτά πρέπει να ανταποκριθούν οι κατασκευαστές παρέχοντας στους πελάτες τους – επαγγελματίες εστίασης - πρωτοποριακά προϊόντα λογισμικού με πλεονεκτήματα για την επιχείρηση, το προσωπικό, αλλά κυρίως για τον πελάτη.  Όλες οι αποφάσεις που λαμβάνει ο επιχειρηματίας, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα του, πρέπει να βασίζονται στην ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη του και μόνο η επιλογή του ιδανικού και αξιόπιστου λογισμικού συμβάλλει ουσιαστικά προς αυτή την κατεύθυνση. Η Megasoft διαθέτει ολοκληρωμένη λύση για τον χώρο της εστίασης που καλύπτει όλο το φάσμα των καθημερινών λειτουργιών της. Είτε πρόκειται για αυτόνομο κατάστημα, είτε για αλυσίδα καταστημάτων και ανεξάρτητα από τον τύπο της επιχείρησης (καφετέρια, εστιατόριο, γρήγορο φαγητό, με μία αίθουσα ή πολλές), οι εφαρμογές PRISMA Win αποτελούν ιδανική επιλογή! Το ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης της Megasoft αποτελεί μία ενιαία λύση που συνδέει αρμονικά και καλύπτει όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης όπως: κουζίνα, τραπέζια, κρατήσεις, ταμείο, παραγγελιοληψία, πελάτες, προμηθευτές, κοστολόγηση συνταγών, αναλώσεις, παραλαβές προϊόντων, αποθήκη, delivery, take away, στατιστικά, εμπορική διαχείριση, λογιστική διαχείριση και μισθοδοσία. Επιπλέον, διακρίνεται για την ταχύτητα σε όλες της τις λειτουργίες, για την απλότητά της, αφού κάθε εργασία εκτελείται με ελάχιστα κλικ και για το πλούσιο reporting που προσφέρει στον επιχειρηματία σε real time, αλλά και απομακρυσμένα. Η εφαρμογή Mobile για την ασύρματη παραγγελιοληψία είναι ειδικά σχεδιασμένη με γνώμονα την ταχύτητα και την ευχρηστία για ασύρματες συσκευές με λειτουργικό android, έχει πάντα όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο σερβιτόρος, ώστε να αποφύγει τις άσκοπες μετακινήσεις προς την κουζίνα, ενώ δίνει τέλος στα λάθη από κακογραμμένες και δυσανάγνωστες παραγγελίες. 

 

metaxymasΟι έντονοι ρυθμοί και οι συνθήκες ζωής των τελευταίων ετών έχουν επιβάλλει στον καταναλωτή να βρίσκεται εκτός σπιτιού το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας του, γεγονός που έχει οδηγήσει όλο και περισσότερους χώρους εστίασης στη διανομή των προϊόντων τους, ώστε να είναι ανταγωνιστικοί. Η διαχείριση του delivery δεν είναι εύκολη υπόθεση χωρίς το κατάλληλο λογισμικό. Ιδιαίτερα σε μέρες και ώρες αιχμής δεν είναι δύσκολο από ένα ανθρώπινο λάθος να χαθεί ένας πιστός πελάτης. Η εφαρμογή PRISMA Win Delivery – take away της Megasoft προσφέρει ταχύτητα, πλήρη παρακολούθηση και έλεγχο των διανομών με άμεση πληροφόρηση για το ποιοι διανομείς είναι εκτός καταστήματος, πόσα χρήματα πρέπει να παραδώσουν, πόση ώρα χρειάστηκε ο κάθε ένας για να παραδώσει την παραγγελία, πόσες παραγγελίες παρέδωσε στη βάρδιά του κ.ά.  Επιπλέον, η εφαρμογή προσφέρει δυνατότητες όπως: στατιστική εικόνα πελάτη σε κάθε λήψη παραγγελίας, προγραμματισμό παραγγελιών, δυνατότητα αποστολής της παραγγελίας σε περισσότερους από έναν εκτυπωτές, ταξινόμηση παραγγελιών ανά γεωγραφική ζώνη, παρακολούθηση ταμείου κ.ά.

Η Megasoft βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της, ακούει τις ανάγκες τους, καταγράφει, ερευνά, αξιολογεί και υλοποιεί άμεσα κάθε απαίτηση που θα τους φέρει κέρδος. Παράλληλα, παρακολουθεί τις διεθνείς εξελίξεις και τάσεις και εντάσσει στις εφαρμογές της διαχειρίσεις και νέα trends για να είναι οι πελάτες της πολλά βήματα μπροστά. Διαφοροποιείται έναντι του ανταγωνισμού με τη μεγάλη βαρύτητα που δίνει στην υλοποίηση δυνατοτήτων που προάγουν την εξωστρέφεια των πελατών της, αλλά και στη διαρκή προσπάθεια που κάνει στο να μάθουν οι πελάτες της να αξιοποιούν στο 100% όλες τις δυνατότητες της εφαρμογής τους μέσα από χρήσιμα εργαλεία που τους παρέχει και με τη βοήθεια του τμήματος υποστήριξης. 

 

3.Ποια τα σημεία εκείνα στα οποία οι επιχειρήσεις του κλάδου της μαζικής εστίασης οφείλουν να δώσουν ξεχωριστή βαρύτητα και αυξημένο βαθμό προσοχής όταν κληθούν να επιλέξουν το κατάλληλο σύστημα παραγγελιοληψίας;

Η μεγαλύτερη βαρύτητα θα πρέπει να δοθεί στην επιλογή της εταιρίας που θα αποφασίσουν να συνεργαστούν. Θα πρέπει να αφιερώσουν χρόνο, γι’ αυτό και η έρευνα θα πρέπει να είναι βαθιά και ουσιαστική! Να επιλέγουν συνεργασίες με εταιρίες που βρίσκονται χρόνια στην αγορά, είναι υγιείς επιχειρήσεις και ξεχωρίζουν. Θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να ζητάνε συστάσεις από συναδέλφους τους για τα συστήματα που έχουν εκείνοι επιλέξει, πώς δουλεύουν με αυτά; πώς υποστηρίζονται; κάθε πότε αναβαθμίζονται; είναι εξειδικευμένα;  είναι οι ίδιοι ευχαριστημένοι;

paraggeliolhpsia

Να γνωρίσουν τους ανθρώπους πίσω από τις εταιρίες, να τις επισκεφτούν, ώστε να παρακολουθήσουν ένα demo του λογισμικού που τους ενδιαφέρει. Να δούνε οι ίδιοι το τμήμα παραγωγής, το τμήμα υποστήριξης. Είναι πολύ σημαντικό! Εμείς στη Megasoft παροτρύνουμε τους πελάτες μας να έρχονται στους χώρους μας και να γνωρίζουν από κοντά τους ανθρώπους που δημιουργούν νέες δυνατότητες και πλεονεκτήματα, τους εξυπηρετούν και τους υποστηρίζουν.  Κατά τη γνώμη μας αυτό είναι το πιο σημαντικό βήμα και το πιο ουσιαστικό για μία σταθερή, ωφέλιμη και διαχρονική συνεργασία.

Παράλληλα οι επιχειρηματίες καλό είναι να επιλέγουν εταιρίες που μπορούν να τους προσφέρουν ολοκληρωμένη λύση: front office (λιανικές πωλήσεις, παραγγελιοληψία κ.ά.), back office (πωλήσεις, αγορές, παραγγελίες, αποθήκη, πελάτες, προμηθευτές κ.ά.), παραγωγή, λογιστική διαχείριση κ.τ.λ. και βέβαια αυξημένο βαθμό προσοχής θα πρέπει να δείξουν στις υπηρεσίες και στην ποιότητα υποστήριξης, καθώς και στις ώρες υποστήριξης, αφού στους χώρους εστίασης είναι αυξημένες.  Η Megasoft ανταποκρίνεται απόλυτα στα παραπάνω,  αφού με τις εφαρμογές και τα module που έχει αναπτύξει καλύπτει όλο το φάσμα των λειτουργιών τους, είτε πρόκειται για μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, είτε για μεγάλες επιχειρήσεις όπως όμιλοι και αλυσίδες franchise που διαθέτουν πολλά υποκαταστήματα.  Επιπλέον, οι εφαρμογές της Megasoft βρίσκονται στις πρώτες επιλογές των επιχειρήσεων του κλάδου της εστίασης, όχι μόνο για την οργάνωση, τον έλεγχο και την ταχύτητα που τους προσφέρουν, αλλά και για την άμεση και αποτελεσματική υποστήριξη που απολαμβάνουν τις ημέρες και τις ώρες που τη χρειάζονται!

mobile android

Από κει και πέρα θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στο κατά πόσο η λύση διακρίνεται από απλότητα, ταχύτητα και εξειδίκευση. Αυτό μπορούν να το διαπιστώσουν παρακολουθώντας μία παρουσίαση της εφαρμογής πριν την επιλέξουν και αφού πειραματιστούν οι ίδιοι για να δουν στην πράξη κατά πόσο είναι φιλικό το περιβάλλον λειτουργίας της, αλλά και πόσο χρόνο ή πόσα κλικ απαιτούνται για κάθε εργασία. Θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι το μενού είναι παραμετροποιήσιμο, προσαρμόζεται εύκολα  στο μοντέλο και τις ιδιαιτερότητες κάθε χώρου εστίασης και ότι επιτρέπει άμεσα και χωρίς κόπο τις αλλαγές που θα προκύπτουν κατά καιρούς στα προϊόντα, στους τιμοκατάλογους, στις τιμές, στις συνταγές και τις συστάσεις των πιάτων.

Επιπλέον, ξεχωριστή βαρύτητα θα πρέπει να δοθεί στην εξωστρέφεια και τις προωθητικές ενέργειες που μπορεί να στηρίξει ένα λογισμικό. Η αφοσίωση των πελατών είναι από τα πιο σημαντικά περιουσιακά στοιχεία κάθε επιχείρησης και ιδιαίτερα κρίσιμη για την επιτυχία της! Η διαχείριση Loyalty card είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό σε ένα λογισμικό, ενώ εξίσου απαραίτητη είναι και η δυνατότητα να μπορεί να εκτελεί ο επιχειρηματίας ομαδικές αποστολές sms και e-mail για ενημέρωση των πελατών για τα νέα της επιχείρησης (happy hour, προσφορές κ.ά.). Γενικότερα, η εξωστρέφεια και οι προωθητικές ενέργειες είναι σήμερα απαραίτητο συστατικό!!!

Τέλος, η πληροφόρηση που λαμβάνουν οι επιχειρηματίες από την εφαρμογή τους είναι ζωτικής σημασίας, αφού τους επιτρέπει να αξιολογούν την απόδοση της λειτουργίας και να παίρνουν κρίσιμες αποφάσεις σε πραγματικό χρόνο. Επομένως, οι εκτυπώσεις και οι αναφορές που παρέχει το λογισμικό θα πρέπει να αποτελούν σημαντικό σημείο αξιολόγησης.


Συμπληρώστε τη φόρμα ενδιαφέροντος και ζητήστε μια δωρεάν παρουσίαση των λύσεων PRISMA Win για τους χώρους εστίασης

Απαραίτητο *

 

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι