Με μεγάλη συμμετοχή διεξήχθη την Τετάρτη 11/05 το Webinar που διοργάνωσε η Megasoft για να παρουσιάσει εξειδικευμένες εφαρμογές και σημαντικές διαχειρίσεις για το Retail & την εντατική λιανική.
Το παρών έδωσαν επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο και είχαν την ευκαιρία να δουν αναλυτικά την ευκολία που προσφέρουν στη διαχείριση των καθημερινών εργασιών οι λύσεις της Megasoft για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου.
Η Megasoft υποστηρίζει ότι η διαχείριση ενός καταστήματος εντατικής λιανικής πρέπει να είναι συντονισμένη, γρήγορη και κυρίως απλή! Για περισσότερα από 30 χρόνια, αυτά τα προσφέρει με τις λύσεις της. Loyalty Card, κάρτα αλλαγής, απογραφές, παραλαβές, αποστολή παραστατικών στο mydata, ωρομέτρηση προσωπικού, real time στατιστικά & αναφορές ήταν κάποιες από τις διαχειρίσεις που παρουσιάστηκαν.
Τα webinar για τους συνεργάτες και τους πελάτες της Megasoft δε σταματούν ποτέ! Μέσα από ένα διαδραστικό κανάλι αμφίδρομης επικοινωνίας, οι έμπειροι συνεργάτες της εταιρίας θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν, να αναλύουν και να επεξηγούν τις διαφορετικές εφαρμογές και τα modules.
Στόχος, οι επιχειρηματίες που δουλεύουν με τις λύσεις λογισμικού της Megasoft να αξιοποιούν στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητές τους και να μπορούν να εξασφαλίσουν για την επιχείρησή τους μακροπρόθεσμη ανάπτυξη και ευημερία.
Όλα τα Webinar στη συνέχεια γίνονται video και ανεβαίνουν στο κανάλι μας στο Υoutube, καθώς και στο site της Megasoft στη σελίδα της Υποστήριξης, Video Tutorials για να μπορέσουν να τα παρακολουθήσουν οι ενδιαφερόμενοι όποτε τα χρειάζονται. |
|