Διαχείριση χώρων ομορφιάς
εύκολα - γρήγορα - απλά
Διαχείριση χώρων ομορφιάς
εύκολα - γρήγορα - απλά
PRISMA Win
Διαχείριση Κομμωτηρίου
Η εξειδικευμένη εφαρμογή μηχανογράφησης καλύπτει απόλυτα τα σύγχρονα κομμωτήρια, προσφέρει όλη την οργάνωση και τον έλεγχο που χρειάζονται, ενώ αφήνει στον κομμωτή όλο το χρόνο για δημιουργία.
Η εφαρμογή αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εμπορικής διαχείρισης για την παρακολούθηση των πελατών, των προμηθευτών, του προσωπικού, των συνεργατών & τη διαχείριση της αποθήκης και των παραγγελιών, καθώς και την έκδοση παραστατικών, προσφέροντας την οργάνωση και τον πλήρη έλεγχο στον επαγγελματία, δίνοντάς του την πληροφόρηση σε πραγματικό χρόνο μέσα από ένα μεγάλο αριθμό αναφορών και εκτυπώσεων.
Σύννομη λειτουργία
Προσαρμοστείτε στις φορολογικές επιταγές:
-Ηλεκτρονική τιμολόγηση
-Ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ
-Σύνδεση με ψηφιακή πλατφόρμα myDATA
Εξοικονομήστε χρόνο & χρήμα
Οργανώνοντας τις επιχειρησιακές σας διεργασίες, αυτοματοποιώντας πολύπλοκες και χρονοβόρες διαδικασίες και ελέγχοντας αποτελεσματικά κάθε τομέα της επιχείρησής σας
Επεκτασιμότητα
Όσο μικρές ή όσο μεγάλες και αν είναι οι ανάγκες της επιχείρησής σας, υπάρχει το κατάλληλο Module που θα προσθέσει ακόμα περισσότερες δυνατότητες στο ήδη ισχυρό λογισμικό σας
Special Features
Διαχείριση Reception, με αυτόματη καταγραφή όλων των εργασιών της ημέρας ανά ραντεβού Πελάτη, ανά Συνεργάτη (Κομμωτή) ή ομάδα συνεργατών
Υπενθύμιση υποχρεώσεων όπως: Ραντεβού Πελατών ανά Συνεργάτη (Κομμωτή), μηνύματα ημερολογίου, εορτολόγιο κ.α.
Διαχείριση Συνεργατών (Κομμωτής, Αισθητικός) με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας βάσει τζίρου και εισπράξεων
Ανεκτέλεστα ραντεβού ημέρας ανά Συνεργάτη (Κομμωτή)
Πλήρες ιστορικό Πελάτη, με καταγεγραμμένες όλες τις επισκέψεις του και τις εργασίες που έχει κάνει ανά ημερομηνία και ανά Συνεργάτη (π.χ. συνταγή βαφής που έχει εφαρμοστεί κ.α.). Συσχέτιση εργασιών και προϊόντων ανά Πελάτη. Χαρακτηριστικά πελατών - Εικόνα πελάτη
Παρακολούθηση Αποθήκης ειδών προς πώληση ή ιδιοκατανάλωση
Special Features
Διαχείριση Reception, με αυτόματη καταγραφή όλων των εργασιών της ημέρας ανά ραντεβού Πελάτη, ανά Συνεργάτη (Κομμωτή) ή ομάδα συνεργατών
Υπενθύμιση υποχρεώσεων όπως: Ραντεβού Πελατών ανά Συνεργάτη (Κομμωτή), μηνύματα ημερολογίου, εορτολόγιο κ.α.
Διαχείριση Συνεργατών (Κομμωτής, Αισθητικός) με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας βάσει τζίρου και εισπράξεων
Ανεκτέλεστα ραντεβού ημέρας ανά Συνεργάτη (Κομμωτή)
Πλήρες ιστορικό Πελάτη, με καταγεγραμμένες όλες τις επισκέψεις του και τις εργασίες που έχει κάνει ανά ημερομηνία και ανά Συνεργάτη (π.χ. συνταγή βαφής που έχει εφαρμοστεί κ.α.). Συσχέτιση εργασιών και προϊόντων ανά Πελάτη. Χαρακτηριστικά πελατών - Εικόνα πελάτη
Παρακολούθηση Αποθήκης ειδών προς πώληση ή ιδιοκατανάλωση
Διαχείριση συναλλασσομένων
Εύχρηστη και έξυπνη Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, με καταχώρηση όλων των στοιχείων και άψογη παρακολούθηση όλων των συναλλαγών!
- Έλεγχος και αντιγραφή στοιχείων Πελατών / Προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.
- Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία
- Ορισμός εκπτώσεων στους Πελάτες / Προμηθευτές βάσει της συνολικής καθαρής αξίας του παραστατικού
- Στατιστικές Πληροφορίες
- Ετικετογράφος
- Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
- Αναζητήσεις Πελατών / Προμηθευτών με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
- Ομαδική Αποστολή E-mail και SMS
- Τιμοκατάλογοι πελάτη ανά είδος
Διαχείριση αποθήκης
- Βασικά, πληροφοριακά και οικονομικά στοιχεία Ειδών
- Στατιστικές Πληροφορίες
- Αναζητήσεις με δυνατότητα εξαγωγής αποτελεσμάτων στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
- Διαχείριση Χαρακτηριστικών
- Διαχείριση Εικόνας
- Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι ανά είδος
- Διαχείριση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων
- Ομαδική ενημέρωση / διαγραφή
- Διαχείριση Απογραφής με δυνατότητα αυτόματης ενημέρωσής της από excel ή αρχεία κειμένου
- Αυτόματες ενημερώσεις τιμοκαταλόγων προμηθευτών
- Μαζικές ανατιμήσεις ειδών
- Συγκεντρωτικό δελτίο αποστολής και Συγκεντρωτικό δελτίο επιστροφής
Αγορές
Εύκολη διαχείριση όλων των σταδίων της αγοράς από την προσφορά, την παραγγελία και την παραλαβή των ειδών, έως την καταχώρηση του Δελτίου Αποστολής και του Τιμολογίου.
Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ολικού ή μερικού μετασχηματισμού των παραγγελιών διατηρώντας πάντα τις αρχικές παραγγελίες. Επιπλέον, διαχειρίζεται τις οριζόμενες επιβαρύνσεις ποσοστιαία και νομισματικά που λειτουργούν προσθετικά ή αφαιρετικά στην καθαρή ή στη μικτή αξία (π.χ. κρατήσεις δημοσίου, έξοδα μεταφοράς κ.α.)
Διαχείριση Κοστολογίου, έτσι ώστε παράλληλα με την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό αυτόματα να καταχωρούνται τα είδη και στην οθόνη Κοστολόγιο με επιπλέον τα στοιχεία: Τιμή Κόστους, Ποσοστό Χονδρικής, Τιμή Χονδρικής, Ποσοστό Λιανικής και Τιμή Λιανικής με Φ.Π.Α. και με επιπλέον δυνατότητα Ενημέρωσης τιμής λιανικής από παραστατικά αγορών πριν την έκπτωση.
Πωλήσεις
Η εφαρμογή προσφέρει ένα έξυπνο κύκλωμα παρακολούθησης όλων των εμπορικών συναλλαγών από την παραγγελία έως και την Τιμολόγηση και κάνει τις καθημερινές πωλήσεις μια εύκολη και ευχάριστη υπόθεση προσφέροντάς ευελιξία και ασφάλεια δεδομένων.
- Ολικός ή μερικός μετασχηματισμός των παραστατικών με δυνατότητα επιλογής ποσοτήτων ειδών, σε άλλα ανωτέρου σταδίου.
- Ομαδική Τιμολόγηση με δυνατότητα ορισμού αυτόματης ομαδοποίησης ομοίων ειδών (Group) με ίδια τιμή.
- Εισαγωγή ειδών στα παραστατικά με αυτόματη αλλαγή γραμμής.
- Χρήση αναγνώστη barcode για ακόμα μεγαλύτερη ταχύτητα.
- Διαθέσιμες πληροφορίες όπως χαμηλό απόθεμα είδους, πλαφόν, συνολικός τζίρος και κατώτατη τιμή πώλησης κατά την καταχώρηση ειδών στο παραστατικό, με δυνατότητα ταυτόχρονης παραγγελίας σε προμηθευτή, όπου αυτό απαιτείται.
- Αυτόματος υπολογισμός ειδικού φόρου για κάθε είδος (π.χ. φόρος οινοπνεύματος, ανακύκλωσης, δημοτικός κ.α.).
- Ηλεκτρονική τιμολόγηση
- Σύνδεση με POS τραπεζών
Αποστολή παραστατικών με e-mail με τη χρήση εύχρηστου εργαλείου για την εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος. Η αποστολή και λήψη παραστατικών ηλεκτρονικά, μέσω της εφαρμογής, μειώνει αισθητά τη χρήση αναλώσιμων εκτύπωσης και χαρτιού, ενώ προσφέρει τη δυνατότητα αποτελεσματικότερου ελέγχου των παραστατικών και της συμφωνίας μεταξύ τους.
Παραγγελίες πελατών-προμηθευτών
Δυνατότητα πρόβλεψης επάρκειας αποθήκης, έτσι ώστε ο χειριστής να μπορεί να παραγγείλει ασφαλή ποσότητα την κατάλληλη στιγμή!
Ομαδικές, μερικές ή ολικές εκτελέσεις παραγγελιών για συγκεκριμένη περίοδο σε ένα παραστατικό.
Δέσμευση ποσοτήτων και αποδέσμευση, είτε αυτόματα μετά από μία ορισμένη ημερομηνία, είτε με την ακύρωση της παραγγελίας με εμφάνιση προειδοποιητικού μηνύματος.
Αξιόγραφα
H εφαρμογή προσφέρει μια ολοκληρωμένη διαχείριση αξιογράφων με δυνατότητα απεριόριστων κινήσεων, ομαδική επεξεργασία εγγραφών και πληθώρα εκτυπώσεων (ληξιάριο, απογραφές κ.α.).
- Παρακολούθηση εισπρακτέων και πληρωτέων αξιογράφων της επιχείρησης ή των πελατών.
- Μεταβίβαση ή εξόφληση αξιογράφων και έγκαιρη ενημέρωση για τις απαιτήσεις και τις υποχρεώσεις που προκύπτουν.
Δωρεάν η εφαρμογή της Μισθοδοσίας με κάθε εμπορική εφαρμογή
Η διαχείριση της μισθοδοσίας και ο ορθός υπολογισμός του εργατικού κόστους είναι κρίσιμα θέματα για τη λειτουργία της επιχείρησής σας. Οι συχνές αλλαγές στην εργατική και ασφαλιστική νομοθεσία τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, κάνουν την παρακολούθησή της ακόμα πιο απαιτητική.
Η εφαρμογή μισθοδοσίας της Megasoft έχει σχεδιαστεί, ώστε να καλύπτει τις απαιτήσεις της φορολογικής και της εργατικής νομοθεσίας, ενώ είναι τόσο εύχρηστη που κάθε επιχείρηση μπορεί να τη διαχειριστεί εσωτερικά με ευκολία, απλότητα και τη σιγουριά που σας δίνει η υποστήριξη της Megasoft!
Κάντε περισσότερα
Πλήρης παρακολούθηση και διαχείριση πωλητών με στοχοθέτηση για τα ποσοστά επί τζίρου και για τα ποσοστά επί εισπράξεων, καθώς και ποσοστό προόδου με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων.
- Δυνατότητα συμμετοχής διαφορετικών πωλητών για κάθε είδος ανά παραστατικό,
- Υπολογισμός επιπλέον ποσοστών για συγκεκριμένα είδη ή ομάδες ειδών και παροχών για συγκεκριμένους πωλητές
- Αναλυτικά οικονομικά στοιχεία (προμήθειες, πληρωθέντα, υπόλοιπα κ.α.).
- Διαχείριση Παραμετρικών Πεδίων με δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών και υπολογιζόμενων πεδίων, στα βασικά αρχεία πελατών, προμηθευτών και αποθήκης τα οποία χρησιμοποιούνται κατ’ επιλογή ως φίλτρα στις αναζητήσεις εγγραφών, εμφανίζονται στις λίστες εγγραφών (πεδία εμφάνισης) και λαμβάνουν μέρος στις παραμετρικές εκτυπώσεις.
- Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, Access, Excel....) Προσφέρει στην εφαρμογή δυνατότητα ενσωμάτωσης Αναφορών - Εκτυπώσεων, που έχουν δημιουργηθεί μέσω εξωτερικών εργαλείων με αυτόματη ενημέρωση ανά Χρήση και Εταιρεία.
- PRISMA Win® Lite CRM: Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων (τιμολόγηση - παραγγελίες - προσφορές). Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - παραγγελίες – αξιόγραφα - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη.
- Εκτυπώσεις με δυνατότητα αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access και σε αρχεία .html, .csv, .txt και .pdf
Επιπλέον, τα PDF που παράγονται στις κινήσεις, είναι τύπου searchable ή native, ώστε να είναι δυνατή η ανάγνωση, αναζήτηση και ταξινόμηση βάσει του περιεχομένου τους, ώστε να υποστηρίζονται οι υπηρεσίες EDI. - Υπηρεσία online support
με επισκέψεις στο PC του Πελάτη για γρήγορη και άμεση λύση στις απαιτήσεις του (Απαραίτητη προϋπόθεση ο πελάτης να βρίσκεται σε συμβόλαιο συντήρησης).