«ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ Β’»

Νέα Voucher επιδότησης για τη υιοθέτηση σύγχρονων ψηφιακών εργαλείων που υποστηρίζουν τις διαδικασίες τιμολόγησης, έκδοσης διακίνησης φορολογικών παραστατικών και διενέργειας ηλεκτρονικών πληρωμών
Δικαιούχοι του προγράμματος
Στο πλαίσιο του Προγράμματος ενισχύονται υφιστάμενες Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις για τις οποίες συντρέχουν αθροιστικά οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Δραστηριοποιούνται στην Ελληνική Επικράτεια με ελληνικό ΑΦΜ.
- Είναι ενεργές κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα.
- Δεν έχουν λάβει ενίσχυση στην ίδια Κατηγορία Ενέργειας σε προηγούμενο κύκλο του Προγράμματος «Ψηφιακές Συναλλαγές».
- Δραστηριοποιούνται σε επιλέξιμη δραστηριότητα.
- Συνιστούν νομική οντότητα (ενδεικτικά: Ανώνυμη Εταιρία, Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης, Ομόρρυθμη Εταιρία ή Ετερόρρυθμη Εταιρία, Ι.Κ.Ε, Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, Συνεταιρισμός) ή Ατομική Επιχείρηση ή ασκούν ελευθέριο επάγγελμα, και τηρούν απλογραφικά ή διπλογραφικά βιβλία.
Κατηγορίες ενεργειών
- Κατηγορία 1: Προμήθεια νέου ή αντικατάσταση υφιστάμενου EFT/POS.
- Κατηγορία 3: Λήψη υπηρεσιών παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης & λογισμικών τιμολόγησης.
- Κατηγορία 4: Αναβάθμιση ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ για διασύνδεση με EFT/POS.
- Κατηγορία 5: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση υφιστάμενων ΕΑΦΔΣΣ και μη δυνάμενων να αναβαθμιστούν ΦΤΜ & ΑΔΗΜΕ (εκτός των επιχειρήσεων εστίασης).
- Κατηγορία 6: Προμήθεια νέου ταμειακού συστήματος ή αντικατάσταση ΦΗΜ (ΦΤΜ ή ΑΔΗΜΕ ή ΕΑΦΔΣΣ), ειδικά για επιχειρήσεις εστίασης.
- Κατηγορία 7: Αναβαθμίσεις, βελτιώσεις λογισμικού και τεχνική υποστήριξη διασυνδεδεμένου POS.
Ύψος και ένταση ενίσχυσης
Ανάλογα με τον κύκλο εργασιών της επιχείρησής σας, στην Κατηγορία 3 (Ηλεκτρονική τιμολόγηση), η επιδότηση μπορεί να ξεκινά από 300€ και να φτάνει και τα 900€. Ειδικότερα:
Κατηγορία 1: από 0€ εως 100.000€ κύκλος εργασιών το ποσό επιδότησης φτάνει τα 300€.
Κατηγορία 2: από 100.000€ εως 500.000€ κύκλος εργασιών το ποσό επιδότησης φτάνει τα 600€.
Κατηγορία 3: από 500.000€ και πάνω κύκλος εργασιών το ποσό επιδότησης φτάνει τα 900€.
Σημαντικά χρονικά ορόσημα
Αιτήσεις χρηματοδότησης
μπορούν να υποβάλλονται από δυνητικούς δικαιούχους από́ την Δευτέρα 23 Ιουνίου 2025, έως και την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2025.
5/9//2025
7/11//2025
Πραγματοποίηση αγορών
με χρήση των vouchers που θα εκδοθούν προς όφελος των εγκεκριμένων δικαιούχων, μπορεί να γίνεται έως την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2025.
Ημερομηνία ολοκλήρωσης
των πάσης φύσεως πληρωμών και ολοκλήρωσης του Προγράμματος ορίζεται η Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2026.
30/1/2026
Αγορά επιδοτούμενων ψηφιακών λύσεων
Η διαδικασία αγοράς επιδοτούμενων λύσεων συνοπτικά ακολουθούν τα εξής βήματα

Λήψη των επιταγών (vouchers)

Επιλογή προϊόντων και προμηθευτών

Παραγγελία προϊόντων – Δέσμευση vouchers

Εξόφληση προϊόντος – εξαργύρωση vouchers
H Megasoft Πιστοποιημένος Πάροχος Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης.
Η υπηρεσία InvoiceLink αυτοματοποιεί και απλοποιεί τη διαβίβαση παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους αποδέκτες, προσφέροντας έλεγχο γνησιότητας, αποδοχή και αποθήκευση των παραστατικών.
Με πλήρως αυτοματοποιημένη και ασφαλή λειτουργία, η υπηρεσία καλύπτει όλες τις ανάγκες σας για ηλεκτρονική τιμολόγηση, εξασφαλίζοντας άμεση σύνδεση με την ΑΑΔΕ και υποστηρίζοντας τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό της επιχείρησής σας.