fbpx

Retail

Delicatessen - Super market - Mini market - Κρεοπωλείο - Περίπτερο

PRISMA Win
Retail

Η εφαρμογή PRISMA Win Retail αποτελεί την ιδανική λύση για τις επιχειρήσεις εντατικής λιανικής, αφού προσφέρει την ταχύτητα που χρειάζονται τα σημεία πώλησης για μια καθημερινή επιτυχημένη λειτουργία. Ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με οθόνη αφής, προσφέρει δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων με ή χωρίς τη χρήση barcode. Είναι εύχρηστη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε υπάλληλο, ενώ προσαρμόζεται άψογα στη δραστηριότητα της κάθε επιχείρησης που το επιλέγει!

Special Features

Διαχείριση λιανικών πωλήσεων

  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Καρτέλα Πελάτη με Υπόλοιπο
  • Διαχείριση κάρτας αλλαγής
  • Κατάλογοι ειδών
  • Δυνατότητα ενδοδιακίνησης
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα ράφια & τα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής μέσω e-mail στον υπεύθυνο, πλήθους αναφορών όπως π.χ. το κλείσιμο ημέρας Ζ, οι πωλήσεις ανά ημέρα και ώρα κ.ά., έτσι ώστε να έχει κάθε στιγμή την πληροφορία που χρειάζεται.

Special Features

Διαχείριση λιανικών πωλήσεων

  • Ταυτόχρονη έκδοση αποδείξεων λιανικής (απόδειξη σε αναμονή με δυνατότητα έκδοσης επόμενων)
  • Αυτόματη αναζήτηση και καταχώρηση στοιχείων Πελατών/Προμηθευτών από την Α.Α.Δ.Ε.
  • Ευρετήρια πελατών - Εκτύπωση ετικετών αλληλογραφίας
  • Καρτέλα Πελάτη με Υπόλοιπο
  • Διαχείριση κάρτας αλλαγής
  • Κατάλογοι ειδών
  • Δυνατότητα ενδοδιακίνησης
  • Ποσοτικές προσφορές (Mix & Match)
  • Ζυγιζόμενα είδη
  • Δημιουργία ετικετών barcode για τα ράφια & τα είδη
  • Έκδοση Τιμολογίου
  • Εκτύπωση απόδειξης στο τέλος ή με κάθε πώληση
  • Γρήγορο κλείσιμο Απόδειξης
  • Παρακολούθηση ακυρωμένων συναλλαγών
  • Αποστολή συγκεντρωτικών καταστάσεων (Μ.Υ.Φ.)

  • Δυνατότητα αυτόματης αποστολής μέσω e-mail στον υπεύθυνο, πλήθους αναφορών όπως π.χ. το κλείσιμο ημέρας Ζ, οι πωλήσεις ανά ημέρα και ώρα κ.ά., έτσι ώστε να έχει κάθε στιγμή την πληροφορία που χρειάζεται.

Παραμετρικότητα

  • Xρήση οθόνης αφής
  • Προγραμματισμός εμφάνισης της οθόνης αφής
  • Ρυθμιζόμενα πληκτρολόγια
  • Παραμετροποίηση οθόνης για χρήση από εταιρείες οποιουδήποτε κλάδου και δραστηριότητας
  • Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
  • Επιλογή γλώσσας Αγγλικά / Ελληνικά

Επιπλέον λειτουργίες

  • Ταμειακή κατάσταση ανά βάρδια
  • Διαχείριση βαρδιών χειριστών
  • Παρακολούθηση ταμείου
  • Ευρετήριο – επισκόπηση συναλλαγών
  • Ομαδική Αποστολή SMS
  • Πλήθος στατιστικών αναφορών και εκτυπώσεων όπως για παράδειγμα: Πωλήσεις Ανά Ημέρα και Ώρα όπου μπορείτε να δείτε πώς κατανέμεται ο όγκος των πωλήσεων και ανάλογα να διαχειριστείτε το προσωπικό σας και εκτύπωση Πωλήσεις ειδών ανά ομάδα όπου μπορείτε να δείτε πώς κινούνται τα είδη που θα επιλέξετε ώστε να έχετε σαφή εικόνα για τις προτιμήσεις των πελατών σας και αντίστοιχα να φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων σας κ.α.

Κάντε περισσότερα με extra διαχειρίσεις για κάθε απαίτηση

PARALABHΠαρακολούθηση διαθεσιμότητας ειδών αποθήκης και καταχώρηση νέων παραλαβών.

Δυνατότητα αντιστοίχισης απεριόριστων εναλλακτικών κωδικών ανά είδος (π.χ. Κωδικοί Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Ζυγιζόμενων, Κωδικοί Συσκευασίας, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης.

Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα ορισμού εκπτώσεων που θα ισχύουν κατά περίπτωση για συγκεκριμένες ημέρες και ώρες. Οι εκπτώσεις ορίζονται σε ομάδες ειδών ή σε διαφορετικές κατηγορίες πελατών, όπως για παράδειγμα το προσωπικό της επιχείρησης, πελάτες χονδρικής κ.α.

Η εφαρμογή προσφέρει τη δυνατότητα επιβράβευσης των πελατών κάθε επιχείρησης, αρχικά με τη συλλογή των πόντων είτε από τα είδη της αποθήκης της, είτε από τη συνολική αξία κάθε αγοράς του πελάτη και στη συνέχεια την εξαργύρωση τους με δώρα (είδη με 100% έκπτωση) ή με έκπτωση στο σύνολο της αξίας του παραστατικού. Συμπεριλαμβάνει το Module Εκπτώσεις.

Προκειμένου να καλυφθούν οι περιπτώσεις επιχειρήσεων franchise ή επιχειρήσεων με περισσότερα από ένα καταστήματα, η Megasoft προσφέρει το module Loyalty Card Online, το οποίο χωρίς να είναι απαραίτητο να υπάρχει online σύνδεση μεταξύ υποκαταστημάτων συγκεντρώνει στο cloud όλους τους πόντους του πελάτη σε πραγματικό χρόνο από όποιο κατάστημα και αν ψωνίζει κάθε φορά, έτσι ώστε να ενημερώνεται η κάρτα του με τους διαθέσιμους πόντους και να τους εξαργυρώσει σε οποιοδήποτε κατάστημα επιθυμεί! Η λειτουργία του Module προϋποθέτει το Module Διαχείριση Loyalty Card (POS) σε κάθε κατάστημα.

Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής  μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.α.  και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).

Ένα εξαιρετικό εργαλείο παρακολούθησης του προσωπικού, πανεύκολο στη χρήση και με την πληροφορία κάθε στιγμή άμεσα διαθέσιμη στον σύγχρονο επιχειρηματία! Το ιστορικό ωρομέτρησης και το παρουσιολόγιο στο POS manager διαχειρίζονται και επεξεργάζονται όλα τα στοιχεία χρονοπαρουσίας του προσωπικού και δίνουν αδιαμφισβήτητα και ασφαλή συμπεράσματα! Στο ιστορικό της ωρομέτρησης μπορείτε να δείτε την ακριβή ημερομηνία και ώρα της προσέλευσης και της αποχώρησης κάθε εργαζόμενου. Το παρουσιολόγιο σας επιτρέπει να βλέπετε για τους εργαζόμενους που επιθυμείτε και ορίζοντας το διάστημα, το σύνολο των ωρών που έχουν εργαστεί, το σύνολο του μισθού που θα πρέπει να τους καταβληθεί, τυχόν προκαταβολές που έχουν λάβει και το υπόλοιπο. 

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
  • Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
  • Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
  • Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

Μέθοδος συγχρονισμού των PRISMA Win Point of Sales συστημάτων, μέσω της οποίας συγχρονίζονται τα αρχεία πελατών, αποθήκης και κινήσεων. Η διαδικασία συγχρονισμού μεταξύ των σημείων πώλησης, εκτελείται είτε με επιλογή από τους διαχειριστές του συστήματος, είτε μέσω batch διαδικασιών που εκτελούνται αυτόματα σε προκαθορισμένα χρονικά διαστήματα. Για παράδειγμα, από το κεντρικό, μπορείτε να στείλετε ενημέρωση στα περιφερειακά σημεία πώλησης σχετικά με την αποθήκη και τους τιμοκαταλόγους. Αντίστοιχα, από τα περιφερειακά σημεία πώλησης μπορείτε να ενημερώσετε με τις κινήσεις τους το κεντρικό. Η διαδικασία προσφέρει, μεταξύ άλλων, και τα εξής πλεονεκτήματα:

  • Ευελιξία ως προς τη διαδικασία μεταφοράς των αρχείων.
  • Εύκολη διαδικασία εγκατάστασης που δεν προαπαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις σχετικά με την βάση δεδομένων (SQL server).
  • Σημαντικά μικρότερο συνολικό κόστος της υπηρεσίας, εφόσον δεν είναι απαραίτητη η εγκατάσταση της Std έκδοσης του Ms Sql Server.
  • Μη απαραίτητη διακοπή λειτουργίας των σημείων πώλησης σε περίπτωση αναβάθμισης της εφαρμογής.

Αποκτήστε πρόσβαση στις αναφορές της εφαρμογής σας απομακρυσμένα και σε πραγματικό χρόνο μέσω internet με την υπηρεσία Report Server της Megasoft. Οι χειριστές μπορούν να έχουν πρόσβαση σε οποιαδήποτε από τις ήδη ενσωματωμένες αναφορές και να λαμβάνουν το αποτέλεσμα real time, ωστόσο παρέχεται και δυνατότητα κατασκευής οποιασδήποτε άλλης αναφοράς η οποία θα αντλεί δεδομένα είτε από την εμπορική, είτε από τη λογιστική ή την POS εφαρμογή σας. Επιπλέον, μπορείτε να ορίσετε τους χειριστές που θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία, καθώς να επιλέξετε ποιες αναφορές θα μπορούν βλέπουν. Η πρόσβαση και προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστής, Smartphone ή Tablet).

Οι επιχειρηματίες εστίασης & λιανικής  μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ενσωματωμένες αναφορές σχετικά με το Ταμείο ημέρας, το Ζ κ.α.  και να λαμβάνουν τις πληροφορίες real time μέσω internet. Η πρόσβαση και η προβολή στις αναφορές πραγματοποιείται από οποιονδήποτε τύπο συσκευής (Υπολογιστή, Smartphone ή Tablet).

Δείτε το βίντεο της εφαρμογής

Ζητήστε να το δείτε σήμερα!

Με τη χρήση της σελίδας μας αποδέχεστε τη χρήση cookies.
Περισσότερες Πληροφορίες Ναι